Esportowe kampanie, które pokochała społeczność graczy

Esportowe kampanie, które pokochała społeczność graczy
E-sport Newsy

Zakończył się plebiscyt Polish Esport Awards 2019, w którym pasjonaci oraz kibice sportów elektronicznych mogli głosować na swoje ulubione wydarzenia, kampanie oraz postacie polskiej branży esportowej zeszłego roku.

Aktywności polskiej agencja gamingowej z Wrocławia – Fantasy Expo zdominowały konkurs Polish Esport Awards 2019. W dziesięciu kategoriach organizowanych w ramach konkursu, firma może pochwalić się aż sześcioma zwycięstwami oraz dwoma drugimi miejscami.

Jednak to kategoria “Kampania roku” okazała się największym punktem do dumy wrocławskiej agencji. Projekty marketingowe organizowane przez Fantasy Expo zajęły aż 8 miejsc w topowej 10, wyróżnionych przez esportowych fanów kampanii.

Kampanie prowadzone przez Fantasy Expo nagrodzone w kategorii “Kampania roku”:

Old Spice “Wejdź na zapachnisty level” – zwycięzca kategorii,
Alternatywny komentarz Izak x Coca Cola,
Sprite 2/10,
PLAY “Gamers gonna play”,
Allegro GG,
KFC “Kody na mapach CS”,
“Głód Over” Knorr,
STS “Wspieramy polski esport”.

Zwycięska kampania Old Spice “Wejdź na zapachnisty level” pokazała dystans marki do samej siebie, co zyskało sympatię fanów esportu. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają. Materiał miał swoją premierę 2 października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej. Spot reklamowy obiegł cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już blisko 1,2 miliona wyświetleń.

Ciekawą propozycją w zestawieniu okazała się również akcja KFC “Kody na mapach CS” którą można skwitować słowami nie ma złych graczy, są tylko głodni. Akcję przeprowadzono w weekend 6 oraz 7 października 2018 roku. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive.
W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.

Źródło: WEC

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie