Twórcy Elex II o nowym systemie walki. “Zareagowaliśmy na opinie graczy”
Twórcy Elex II opowiedzieli o nowym systemie walki. Deweloperzy wzięli pod uwagę opinie graczy i ulepszyli model starć z wrogami.
Walka w Elex II uległa wielu poprawkom i istotnym zmianom. Twórcy zapewnili lepszą responsywność i dynamikę starć. Cały system był bardzo długo testowany.
Chcieliśmy coś poprawić i zareagowaliśmy na opinie graczy. Dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w nowy system walki, aby był bardziej dynamiczny i reagował bezpośrednio na wkład graczy. Jest on teraz o wiele bardziej responsywny niż w Elex. Przeszliśmy przez kilka iteracji, przeprowadziliśmy wiele testów, aby przenieść go na wyższy poziom.
– powiedział przedstawiciel Piranha Bytes w rozmowie z TwinFinite
Deweloperzy zapewniają, że model walki jest bardzo elastyczny. Gracze będą mogli pokonać swoich przeciwników na wiele sposobów. Dodatkowo pojedynki z wrogami będą sprawiały więcej frajdy niż w poprzedniej grze studia.
Jedną z mocnych stron systemu walki jest jego elastyczność – walka wręcz lub magia, zasięg lub wzmocnienia. Możesz zwabić każdego wroga do grupki strażników za rogiem, walczyć z nim z góry lub używać szybkich ataków i uników. Zawsze jest wiele różnych sposobów na pokonanie wroga. Naszym celem było zaoferowanie graczom przyjemnego doświadczenia, a nie karanie ich za to, że nie zareagowali w dokładnie taki sposób, jak trzeba.
– kontynuował
Jednym z największych problemów pierwszego Elex była toporna walka, która raczej nie należała do najprzyjemniejszych. Miejmy nadzieję, że wprowadzone przez deweloperów zmiany faktycznie pozytywnie wpłyną na satysfakcję płynącą z pokonywania zastępów niemilców.
Niedawno ujrzeliśmy też zwiastun gry z polskim dubbingiem. Znajdziecie go w tym miejscu.