Dying Light 2 z mapą cztery razy większą od pierwszej części!

Dying Light 2 z mapą cztery razy większą od pierwszej części!
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

To się nazywa rozmach polskiego producenta. Techland szykuje naprawdę ogromny teren do eksplorowania.

W sieci pojawił się interesujący materiał wideo prosto od marki NVIDIA, gdzie Paweł Rohleder opowiada o Dying Light 2, a dokładnie wielkości mapy w grze. Otóż okazuje się, że będzie ona aż cztery razy większa od tej z pierwszej części gry. To naprawdę niezły wynik.

Oczywiście oprócz tego gracze otrzymają nowy system animacji, efekty ray tracingu, więcej zdań, bardziej rozbudowaną fabułę i wiele innych ciekawostek. Po więcej szczegółów dotyczących mapy i rozgrywki w grze, zapraszamy do oglądania wideo poniżej.

Dying Light 2 – wczytanie save’a nie cofnie podjętych decyzji

Dying Light 2 ma zafundować graczom świat, który sami ułożymy naszymi wyborami. To właśnie one mają stanowić największą nowość w porównaniu do pierwszej części gry, a polski deweloper zaznacza, że każdą decyzję będziemy musieli porządnie przemyśleć (o ile będzie na to czas!).

Dying Light 2 – ejjj, zła decyzja. Wczytam zapis gry…

… i nic to nie da, ponieważ nawet wczytanie save’a nie anuluje raz podjętych wyborów. Jeśli będziemy chcieli poznać inną ścieżkę, trzeba będzie po prostu rozpocząć całą grę od początku.

Chcemy zachować to tak, jak w prawdziwym życiu. Nie zawsze wiesz, jakie będą skutki twoich wyborów, lecz musisz nauczyć się z tym żyć. Będą jednak pewne decyzje, których wynikiem/efektem można manipulować, zatem nie będzie to aż takie trudne. Ogólnie jednak, nie. Nie ma zapisu stanu gry na żądanie, a po decyzjach jest automatyczny save, więc będziesz musiał z tym żyć. Możesz też jednak zacząć grę od początku i dokonać alternatywnych wyborów albo odwiedzić świat innego gracza i zobaczyć, jak wygląda na skutek innych wyborów – mówi producent gry, Kornel Jaskuła, w wywiadzie dla DualShockers.

Przypominamy, że premiera Dying Light 2 została zaplanowana na wiosnę 2020 roku. Konkretna data nie została jednak podana. Gra zmierza na PC, PS4 i Xbox One.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie