Nowa opcja w abonamencie Disney+: niższa cena, ale z reklamami
Disney+ testowo wprowadza niższy abonament. Widzowie, którzy z niego skorzystają, będą musieli jednak liczyć się z reklamami.
Pod koniec 2022 roku platforma umożliwi skorzystanie z tańszej opcji abonamentu. Warunkiem będzie jednak wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam. Opcja znajdzie się początkowo wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, następnie zaś, jeśli testy się powiodą, będzie rozszerzona na inne kraje, w których można korzystać z Disney+.
Jak na razie władze Disney+ nie podali, ile będzie wynosił abonament po obniżce. Obecnie widzowie w Stanach Zjednoczonych płacą 7,99 dolara miesięcznie, czyli ok. 35,48 zł.
Jeśli program testowy przyjmie się w Ameryce, z proponowanej opcji skorzystają również Polacy. Jak wiadomo, w naszym kraju Disney+ zawita już latem 2022 roku.