Nowa opcja w abonamencie Disney+: niższa cena, ale z reklamami

Disney+ Day - podsumowanie zapowiedzi seriali i filmów
Filmy Filmy i seriale Newsy Newsy Platformy Platformy Seriale

Disney+ testowo wprowadza niższy abonament. Widzowie, którzy z niego skorzystają, będą musieli jednak liczyć się z reklamami.

Pod koniec 2022 roku platforma umożliwi skorzystanie z tańszej opcji abonamentu. Warunkiem będzie jednak wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam. Opcja znajdzie się początkowo wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, następnie zaś, jeśli testy się powiodą, będzie rozszerzona na inne kraje, w których można korzystać z Disney+.

Jak na razie władze Disney+ nie podali, ile będzie wynosił abonament po obniżce. Obecnie widzowie w Stanach Zjednoczonych płacą 7,99 dolara miesięcznie, czyli ok. 35,48 zł.

Jeśli program testowy przyjmie się w Ameryce, z proponowanej opcji skorzystają również Polacy. Jak wiadomo, w naszym kraju Disney+ zawita już latem 2022 roku.

Agata Wierzbicka
O autorze

Agata Wierzbicka

Redaktor
W dzieciństwie wielbicielka platformówek i przygodówek, obecnie w grach stawia przede wszystkim na dobrą fabułę. Z uporem maniaka wykonuje nawet najdziwniejsze zadania poboczne. Gdy nie gra – czyta, pisze lub próbuje swoich sił w kolejnych dziedzinach rękodzieła.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie