Cyberpunk 2077 i Red Dead Redemption 2 powinny wyglądać jeszcze lepiej. Otrzymały ważną technologię

Cyberpunk 2077 i Red Dead Redemption 2 od teraz wyglądają lepiej
Newsy PC Technologie

Cyberpunk 2077, Red Dead Redemption 2, ale również i God of War na PC otrzymały wsparcie dla DLSS 2.5.1. Oznacza to, że produkcje te powinny wyglądać jeszcze lepiej.

Świetne wieści, jeżeli zależy Wam na jak najdoskonalszej oprawie wizualnej. Problem w tym, że pliki z nowej wersji DLSS trzeba wgrać ręcznie i nie zrobimy tego wszędzie.

Cyberpunk 2077 i nie tylko ze wsparciem DLSS 2.5.1

Jasne, NVIDIA obecnie rozwija przede wszystkim technologię obecną w kartach graficznych z rodziny RTX 40XX, ale nie oznacza to, że ich nieco starszy sprzęt został kompletnie porzucony. Tak przynajmniej wynika z nowej aktualizacji DLSS do wersji 2.5.1, którą już teraz można pobierać i aplikować do kolejnych tytułów. I choć wsparcie faktycznie jest, nie jest ono jeszcze w pełni oficjalne. Oznacza to, że zainstalować pliki trzeba ręcznie.

Wychodzi na to, że DLSS w wersji 2.5.1 powinno znacząco przełożyć się na jakość grafiki. W szczególności chodzi o eliminację mniejszych lub większych problemów graficznych. W przypadku CP77 mowa o zlikwidowaniu ghostingu, a także problemów z przenikaniem obiektów. Nie powinniśmy również martwić się o graficzne smugi czy innego rodzaju artefakty. W RDR2 zlikwidowano migotanie w trakcie poruszania kamerą. God of War na PC również wspiera nową wersję DLSS, ale poprawki nie są tam zbyt zauważalne. Jeżeli jesteście ciekawi, jak prezentuje się to w akcji – zachęcam do obejrzenia poniższego porównania.

Aby zainstalować nową wersję DLSS, trzeba pobrać pliki z tego miejsca, a następnie zlokalizować w folderze gry plik “nvngx_dlss.dll” i zastąpić go właśnie ściągniętym plikiem. Polecam jednak wykonać kopię zapasową plików z grą. Do tego trzeba liczyć się z tym, że Rockstar Games Launcher nie pozwoli nam na modyfikację. Do tego w grach z systemem anti-cheat również można zapomnieć o nowym DLSS. Wtedy trzeba czekać, aż twócy oficjalne wyposażą swoje gry w nową funkcjonalność.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie