Cyberpunk 2077 został dzisiaj ulepszony przez CD Projekt RED
Możemy już pobierać patch 2.12 do Cyberpunk 2077, który naprawia sporo błędów w grze oraz eliminuje problemy z przypisywaniem klawiszy. Oto pełna lista zmian.
Nowa aktualizacja Cyberpunk 2077 otrzymała numerek 2.12 i jest kolejnym etapem ulepszania gry przez dewelopera. Poza nim, swoje nowości wprowadzają gracze, choćby opisywany dzisiaj modularny pancerz wojskowy, dzięki któremu będziemy niemal jak ostateczny boss. Wspominaliśmy też przed chwilą o nowym rozdawnictwie – gracze Cyberpunk 2077 mogą odbierać kolejną limitowaną broń za darmo.
Jeśli chodzi o patch 2.12, to waży on niecałe 3 GB w wersji na PC, ale jest też dostępny na PS5 oraz Xbox Series. Dedykowaną poprawką dla konsoli Microsoftu jest naprawienie błędu, który powodował wyłączenie się gry lub niekończące ładowanie po wczytaniu zapisu. Z kolei na PC pozbyto się problemów z przypisywaniem klawiszy czy też naprawiono crash występujący na Steam Decku.
Zdecydowana większość poprawek dotyczy jednak wszystkich platform, gdzie usunięto wiele błędów pojawiających się podczas misji. Naprawiono również przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
Patch 2.12 do Cyberpunk 2077 – zmiany, nowości, poprawki błędów
Na oficjalnej stronie CD Projekt RED pojawiła się pełna lista zmian najnowszej aktualizacji. Oto ona.
Poprawki w CP2077 na PC
- Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
- Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii “Eksploracja i walka” powodowała błąd “Przypisanie nieudane”.
- Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
- Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
- Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
- Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.
Poprawki w CP2077 na Xbox
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.
Poprawki w CP2077 na wszystkich platformach
- Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
- Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
- Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
- Nowy świt gaśnie – Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
- Misja Kontener – Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
- Rozpoznanie wzorca – Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
- Kto sieje wiatr – Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
- Komu bije dzwon– Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
- Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
- Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
- BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.
Dajcie znać, czy nowy update naprawił wszystko co trzeba i czy nie spowodował przypadkiem… innych problemów.