Cyberpunk 2077 – hotfix 1.22. Lista zmian w nowej łatce
Cyberpunk 2077 otrzymał hotfix 1.22. Aktualizacja zajmuje się poprawkami niektórych błędów, które wciąż napotykają gracze.
CD PROJEKT RED ciężko pracuje nad łatkami do Cyberpunka 2077. Po ostatniej dużej aktualizacji gra działa już znacznie lepiej, ale nadal zostaje trochę rzeczy do naprawy. Na szczęście na kolejne poprawki nie musieliśmy długo czekać.
Twórcy opublikowali listę zmian w najnowszej łatce. Hotfix 1.22 skupia się na poprawie błędów w zadaniach. Dodatkowo wprowadzono kilka mniejszych poprawek wpływających między innymi na interfejs i stabilność gry.
Patch jest już dostępny na wszystkich platformach. W najbliższym tygodniach powinniśmy doczekać się następnej aktualizacji, która zajmie się usprawnianiem poszczególnych elementów gry. Na konkretne informacje musimy jednak chwilę zaczekać.
Zmiany w hotfixie 1.22 do Cyberpunk 2077
Pełną listę udoskonaleń w nowym hotfixie znajdziecie poniżej.
Zadania i otwarty świat
- Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia Bywalec.
- Wyeliminowano błędy w wyglądzie Johnny’ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
- Naprawiono błąd w Kontrakcie: Dopóki śmierć nas nie rozłączy, który uniemożliwiał użycie windy.
- Naprawiono błąd w zadaniu Delamain: Readmisja, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
- Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu Stary znajomy. U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania Nowy świt gaśnie.
- Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu Kto sieje wiatr.
Efekty wizualne
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
Interfejs
- Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.
Stabilność i wydajność
- Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
- Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.
Konsole
- Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
- Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.
Google Stadia
- Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.