Cyberpunk 2077 – gameplay z E3 2018 pokazany po raz kolejny
Studio CD Projekt RED przeprowadziło kolejną prezentację fragmentu rozgrywki z Cyberpunk 2077. Jednocześnie Adam Kiciński wspomniał, dlaczego są to na razie zamknięte prezentacje, a Piotr Nielubowicz przypomniał, że CD Projekt mocno zainwestuje w marketing tytułu.
Cyberpunk 2077 – gameplay z E3 2018 wcześniejszy niż alpha
Wczoraj wybrańcy mieli okazję zobaczyć gameplay z Cyberpunk 2077, który był pierwotnie prezentowany na E3 2018. Warszawski pokaz również był dostępny dla nielicznych, a prezes CD Projektu Adam Kiciński podkreślił, że ujawniona rozgrywka pochodzi z wersji wcześniejszej niż alpha.
– Dlatego pokazujemy grę za zamkniętymi drzwiami – to nie jest jeszcze finalna jakość – podkreśla Adam Kiciński (cytujemy za Bankier.pl).
– Jest to najbardziej dopracowany fragment gry, jaki teraz mamy, przygotowany w jakimś sensie pod to, by go pokazywać ludziom spoza firmy – dodał Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansowych.
Cyberpunk 2077 – polski dubbing potwierdzony przez CD Projekt RED
CD Projekt stawia dużą gotówkę na marketing Cyberpunk 2077
Piotr Nielubowicz przypomniał również, że CD Projekt zainwestuje w promocję gry sporo pieniędzy i powtórzył to, co już wiemy od dawna – będzie to kwota większa niż w przypadku marketingu gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
– Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno zainwestować w marketing – również z naszych środków. To jeden z powodów trzymania gotówki – zaznaczył Nielubowicz podczas prezentacji rozgrywki z Cyberpunk 2077.