Cyberpunk 2077 – gameplay z E3 2018 pokazany po raz kolejny

Studio CD Projekt RED przeprowadziło kolejną prezentację fragmentu rozgrywki z Cyberpunk 2077. Jednocześnie Adam Kiciński wspomniał, dlaczego są to na razie zamknięte prezentacje, a Piotr Nielubowicz przypomniał, że CD Projekt mocno zainwestuje w marketing tytułu.

Cyberpunk 2077 – gameplay z E3 2018 wcześniejszy niż alpha

Wczoraj wybrańcy mieli okazję zobaczyć gameplay z Cyberpunk 2077, który był pierwotnie prezentowany na E3 2018. Warszawski pokaz również był dostępny dla nielicznych, a prezes CD Projektu Adam Kiciński podkreślił, że ujawniona rozgrywka pochodzi z wersji wcześniejszej niż alpha.

Dlatego pokazujemy grę za zamkniętymi drzwiami – to nie jest jeszcze finalna jakość – podkreśla Adam Kiciński (cytujemy za Bankier.pl).

Jest to najbardziej dopracowany fragment gry, jaki teraz mamy, przygotowany w jakimś sensie pod to, by go pokazywać ludziom spoza firmy – dodał Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansowych.

CD Projekt stawia dużą gotówkę na marketing Cyberpunk 2077

Piotr Nielubowicz przypomniał również, że CD Projekt zainwestuje w promocję gry sporo pieniędzy i powtórzył to, co już wiemy od dawna – będzie to kwota większa niż w przypadku marketingu gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno zainwestować w marketing – również z naszych środków. To jeden z powodów trzymania gotówki – zaznaczył Nielubowicz podczas prezentacji rozgrywki z Cyberpunk 2077.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.