Cyberpunk 2077 na E3 2018. CD Projekt RED pokaże na targach grę RPG
Obecność Cyberpunk 2077 na nadchodzących targach E3 jest już praktycznie pewna. Zobaczcie, co pojawiło się na oficjalnej stronie imprezy.
Oczekiwanie na jakiekolwiek konkrety dotyczące Cyberpunk 2077 skończy się niemal na 100 procent podczas E3 2018. Od pewnego czasu wiemy, że CD Projekt RED pojawi się na imprezie, lecz dotychczas nie wiedzieliśmy, z czym konkretnie. Na szczęście dzisiaj możemy powiedzieć, że Polacy nie przyjadą do Los Angeles jedynie z Gwintem.
Cyberpunk 2077 na E3 2018
Na oficjalnej stronie targów pojawiła się informacja, że REDzi pojawią się na E3 2018 z grą Role-Playing przeznaczoną na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One (PrtSc poniżej). Co prawda nie padła tutaj nazwa Cyberpunk 2077, lecz cyberpunkowa produkcja jest obecnie oczkiem w głowie rodzimych deweloperów, zatem czy może chodzić o coś innego?
Nieoficjalnie wiadomo, że Cyberpunk 2077 zostanie zaprezentowany na konferencji Microsoftu. Jak donosił na początku kwietnia serwis serwis Rectify Gaming, amerykańska korporacja wykupiła wyłączność marketingową na grę.
Cyberpunk 2077 z wyłącznością marketingową dla Microsoftu. Co to oznacza?
Wyłączność marketingowa na dany tytuł nie oznacza, że pojawi się on jedynie na platformie danego producenta. Zatem Cyberpunk 2077 będzie multiplatformowy, lecz dzięki wyłączności marketingowej posiadanej przez Microsoft, gra będzie prezentowana na konferencjach Microsoftu i pierwsze fragmenty rozgrywki będą prawdopodobnie pochodziły z Xbox One X. Ponadto – uznając rewelacje od Rectify Gaming za prawdziwe – na trailerach Cyberpunk 2077 zobaczymy tylko logo Xbox.
Celem zabiegu z wyłącznością marketingową jest zatem wywołanie skojarzenia danej gry z daną platformą sprzętową.
E3 2018: co na konferencjach EA, Ubisoftu, Bethesdy, Sony, Microsoftu i Nintendo?
Jeśli chcecie zobaczyć, jakich jeszcze nowych gier spodziewamy się po E3 2018, zajrzyjcie do jednej z naszych poprzednich wiadomości. Cyberpunk 2077 będzie niewątpliwie jednym z większych hitów imprezy, lecz należy pamiętać, że pozostali deweloperzy również szykują się do walki o klienta.