Cyberpunk 2077 – CD PROJEKT wyjaśnia, czemu nie opóźniono gry
Zarząd spółki CD PROJEKT zdradził, czemu firma nie zdecydowała się na ponowne opóźnienie premiery Cyberpunk 2077. Powód jest dość prosty.
Premiera Cyberpunka 2077 zdecydowanie nie poszła po myśli CD PROJEKTU. Gracze skarżą się na abstrakcyjną wręcz ilość błędów, a wydawcy muszą zmagać się z falą żądań zwrotu pieniędzy.
Kilka dni temu odbyło się spotkanie zarządu spółki z inwestorami, na którym padło kilka bardzo ważnych pytań i odpowiedzi. Jedno z nich dotyczyło faktu, że gra nie została ponownie opóźniona pomimo kiepskiego stanu technicznego. Zarząd CD PROJEKT przyznał, że kwestie techniczne zostały potraktowane po macoszemu.
Po trzykrotnym opóźnieniu premiery Zarząd był nadmiernie skoncentrowany na konieczności wydania gry. Nie doszacowaliśmy skali i złożoności problemów; zbagatelizowaliśmy sygnały świadczące o potrzebie dodatkowych ulepszeń na podstawowych wersjach konsol poprzedniej generacji.
– komentuje Adam Kiciński, prezes zarządu CD PROJEKT
Nie powiedziałbym, że działaliśmy pod presją – zewnętrzną lub wewnętrzną – by wydać grę w przewidzianym terminie, oczywiście z wyjątkiem zwykłej presji, która zawsze towarzyszy premierom. Nie tu upatrywałbym przyczyn problemu.
– komentuje Michał Nowakowski, członek zarządu CD PROJEKT
Pośpiech to zły doradca, co idealnie obrazuje aktualny stan Cyberpunk 2077 na konsolach starszej generacji. Większość problemów zostanie oczywiście naprawiona stosownymi aktualizacjami, ale niesmak pozostaje i będzie towarzyszył fanom Redów przez długi czas.