Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją może zadziałać jeszcze lepiej. Spora lista poprawek

Cyberpunk 2077 z aktualizacją 1.61. Gra może zadziałać lepiej
Newsy PC PS4 PS5 Stadia Xbox Series XOne

Cyberpunk 2077 wciąż się rozwija. Tym razem gra otrzymała aktualizację 1.61, która może przysłużyć się wydajności. Wyeliminowano również wiele błedów.

CD Projekt RED nie spoczywa na laurach, gdy ich Cyberpunk 2077 znów wystrzelił pod kątem popularności. Studio obecnie nie tylko pracuje nad fabularnym rozszerzeniem, ale również rozwija pełnoprawną kontynuację. Oczywiście cały czas otrzymujemy regularnie wydawane aktualizacje. Nowa, oznaczona numerem 1.61 już trafiła do graczy.

Lista zmian jest naprawdę obfita i zawiera mnóstwo elementów gry – od poprawek wydajności i pomniejszych ulepszeń, po naprawdę błędów w niektórych misjach. Do tego niemal każda platforma otrzymała własne poprawki. Łatkę wydano bowiem na PC, Xbox Series X i S, PS5, ale również PS4 i Xbox One, choć last-geny nie mogą korzystać z bodaj największej i najbardziej pożądanej nowości.

Warto szczególnie zwrócić uwagę na wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution 2.1. Technologia od “czerwonych” może znacząco wpłynąć na wydajność, szczególnie jeżeli ogrywamy Cyberpunk 2077 na starszych komputerze. Poniżej publikujemy pełną listę zmian.

Zmiany w aktualizacji 1.61 w Cyberpunk 2077:

ZADANIA I OTWARTY ŚWIAT

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wielokrotne wciskanie przycisku Interakcji w celu przeszukania pojemnika z łupami mogło uniemożliwić ukończenie różnych Kronik kryminalnych.
  • Zgłoszenie przestępstwa: Kolejny krąg piekła, Coś zginęło, coś się znalazło, Krwawa pogoda, Nielojalny pracownik, Pamiętaj o ręcznym, Czerwony towarzysz – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie nie mogło zostać ukończone po zebraniu łupów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre misje typu Rozbój w toku w Northside, Rancho Coronado, Coastview i Badlandach nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre aktywności typu Podejrzenie przestępczości zorganizowanej nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
  • Naprawiono błąd, który mógł dezaktywować wszystkie skrytki, blokując postępy w różnych kontraktach.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć Rozboju w toku w Charter Hill, ponieważ nie pojawiały się dowody.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu – usunięto błąd, w wyniku którego nie można było dotrzeć do Cyberpsychopaty, ponieważ brama garażowa się nie otwierała.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie blokowało się na celu „Zlokalizuj cyberpsychopatę” po jego zabiciu i przesłaniu informacji Reginie.
  • Kontrakt: Błąd 404 – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Czwarta bezwładza – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było kontynuować kontraktu w budynku telewizji, ponieważ drzwi były zamknięte.
  • Kontrakt: Chciwość nie popłaca – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Przeszukaj ukryty pokój”, ponieważ komputer był odłączony.
  • Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Żadnych fixerów – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Stary Znajomy – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
  • Kontrakt: Zgrany do nitki – naprawiono błąd, w wyniku którego bójka wszczęta wewnątrz baru uniemożliwiała rozmowę z barmanem, blokując postępy.
  • Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka… – naprawiono błąd, w wyniku którego Lauren nie reagowała, gdy przybyto jej na ratunek, co blokowało postępy.
  • Dom lalek – naprawiono błąd, przez który postępy w zadaniach z głównego wątku fabularnego były blokowane po wyjściu z Chmur.
  • Po pierwsze: nie szkodzić – naprawiono błąd, który blokował postępy po celu “Wróć do obozu Aldecaldos”.
  • Stróże bezprawia – naprawiono błąd, w wyniku którego po spotkaniu z Riverem teleportował się on do nieosiągalnego miejsca pod ziemią, blokując postępy.
  • Na skróty – naprawiono błąd, w wyniku którego ciężarówka znikała z garażu, blokując postępy.

EFEKTY WIZUALNE

  • NPC-e Night City będą teraz nosić parasole w różnych kolorach i kształtach.
  • Naprawiono wiele przypadków braku kolizji, które mogły powodować wypadanie postaci gracza poza mapę.
  • Poprawiono lokalizację obiektów, które pływały po mapie lub były na niej źle umieszczone.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego piersi V przenikały przez ubrania po zmianie ich rozmiaru u Ripperdoca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zmianie długości paznokci z długich na krótkie za pomocą lustra zmiana nie była odzwierciedlona w grze aż do ponownego wczytania zapisu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego samochody mogły się zacinać po wpadnięciu na nie.

ROZGRYWKA

  • Naprawiono problem, w wyniku którego ikoniczne noże Łowca Głów i Niebieski Kieł nie pojawiały się w ekwipunku sprzedawcy, jeśli gracz odwiedził go przed aktualizacją 1.6.
  • Ciuchy z bonusami do obrażeń krytycznych i zwiększenia tempa odnawiania Hacków powinny teraz działać poprawnie.
  • Stworzenie legendarnego wariantu ikonicznego rewolweru Amnesty powinno być teraz możliwe.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego można było używać przedmiotów zużywalnych podczas walk na pięści.
  • Naprawiono problem, w wyniku którego bronie zadające obrażenia od eksplozji zadawały mniejsze obrażenia, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mody znikały z przedmiotu po sprzedaniu go do sprzedawcy, odejściu, a następnie powrocie do tego samego sprzedawcy.
  • Naprawiono problem, w wyniku którego włożenie zwłok do kontenera lub bagażnika, odejście, a następnie powrót mogło dać graczowi nieskończoną ilość pieniędzy.
  • Termoodporna koszula z tkaniny aramidowej dla fixera będzie teraz dostępna również dla postaci niebędących punkami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego strzelenie z broni podczas spadania mogło zniwelować obrażenia od upadku.

INTERFEJS

  • Szybka i wściekła – naprawiono błąd, w wyniku którego pozycja gracza mogła wyświetlać się jako 1/6, mimo że zajął on drugie miejsce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przywrócenie domyślnie przypisanych klawiszy nie było odzwierciedlone w grze, dopóki nie została ona zrestartowana.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego menu ekwipunku przewijało się szybko w górę i w dół po rozłożeniu jakiegoś przedmiotu na części lub upuszczeniu go.

PC

  • Naprawiono błąd powodujący spadki FPS-ów podczas opuszczania menu.
  • Usunięto problem, w wyniku którego osiągnięcia w Epic Games Store nie były przyznawane pomimo spełnienia wymagań. Uwaga: w przypadku osiągnięć, dla których warunki zostały już spełnione we wcześniejszym zapisie, konieczne może być ponowne ich spełnienie.
  • Ekran wczytywania nie powinien się już zawieszać, gdy gra się za pośrednictwem GOG-a bez dostępu do internetu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podniesienie jakości przedmiotu skutkowało zawieszeniem gry.

KONSOLE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zapisy postępów międzyplatformowych z Xboxa One Family nie transferowały się na PC lub PlayStation.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po zalogowaniu do GOG-a na Playstation zakładka Moje nagrody wyświetlała błąd.

STADIA

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra się nie pauzowała, gdy rozgrywka była zawieszona.

INNE

  • Dodano wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 (dotyczy tylko PC i konsoli nowej generacji).
  • Naprawiono problem, w wyniku którego w określonych okolicznościach Judy mogła zniknąć z gry, jeśli była w swoim mieszkaniu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego interakcja z Garderobą w obozie nomadów była dublowana w przypadku przewinięcia czasu.
  • Nie będzie już można grać na automatach leżących poziomo.
Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie