Bethesda tłumaczy się z abonamentu w The Elder Scrolls Online

Bethesda tłumaczy się z abonamentu w The Elder Scrolls Online
Newsy PC PS4 XOne
The-Elder-Scrolls-Online-fields Pete Hines (przedstawiciel firmy) stara się udowodnić, że comiesięczne opłaty to dobry pomysł.
Główną korzyścią dla graczy, wynikającą z opłacania subskrypcji, mają być ukazujące się regularnie aktualizacje. Dodadzą one zawartość, która znaczącą ma wzbogacić rozgrywkę. Tytuł będzie wysokobudżetową produkcją, co musi zdaniem twórców, wiązać z ogromnymi nakładami pieniężnymi. P. Hines formułuje więc tezę, że gdyby TESO miałoby być grą f2p, to nie byłoby w stanie wygenerować zysków na odpowiednim poziomie. The Elder Scrolls Online to MMO, nad którym prace trwają już od 2007 roku. Wszystkie dialogi i wypowiedzi napotkanych postaci zostały udźwiękowione, a oprawa graficzna prezentuje miły dla oka poziom. Świat, który przyjdzie nam eksplorować, jest o wiele większy od tego, jaki zwiedzaliśmy w The Elder Scrolls V: Skyrim. Szczególnie istotną rolę ma odgrywać crafting (tworzenie przedmiotów), a osiągniecie maksymalnego poziomu bohatera zajmie około 150 godzin.

Premiera została ustalona na 4 kwietnia 2014 r, na komputery PC oraz MAC, a także na PS4 i Xboksa One:

Bartłomiej Balcerzak
O autorze

Bartłomiej Balcerzak

Redaktor
Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie