Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Assassin’s Creed Valhalla z trybami wydajności na PS5 i Xbox Series

Nowa aktualizacja Assassin’s Creed Valhalla wprowadza do gry dwa tryby wydajności. Gracze mogą wybrać między wydajnością a jakością.

Nowe Assassin’s Creed przypadło graczom do gustu i sprzedaje się fenomenalnie. Oprawa audiowizualna robi w Valhalli świetną robotę, choć graczy konsolowych nieco bolał brak wybierania trybów wydajności.

Teraz sprawy ulegną zmianie. Najnowsza łatka do Assassin’s Creed Valhalla wprowadza do gry sporo usprawnień, w tym wybór pomiędzy dwoma trybami wydajności gry na PlayStation 5 i Xbox Series X oraz Series S.

W trybie wyższej wydajności gra dostosuje wszelkie ustawienia tak, aby osiągać stabilne 60 klatek na sekundę. Drugi tryb, lepszej jakości, uruchamia grę w najwyższej rozdzielczości i najlepszej możliwej jakości oprawy wizualnej. Co ciekawe, podstawowym trybem dostępnym na Xbox Series S jest „jakość”.

Dodatkowo aktualizacja poprawia wygląd oprawy, dodaje nową grafikę do ekranu tytułowego, ulepsza balans rozgrywki i naprawia sporą ilość błędów oraz niedoróbek technicznych. Aktualizacja waży od 2 do 5 GB zależnie od platformy. Pełną listę zmian znajdziecie w tym miejscu.

Dobrze, że Ubi zabrało się za łatanie swojego nowego hitu. Valhalla ma naprawdę pokaźną liczbę błędów, o czym wspominaliśmy w naszej recenzji. Nieco zaburzają one doświadczenie płynące z gry, jeśli irytują Was tego typu niedoróbki. Niemniej przyszłe aktualizacje powinny doprowadzić nowe Assassin’s Creed do bardzo dobrego stanu

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się