Nowe informacje o Assassin’s Creed Shadows. Będzie Denuvo i AMA z deweloperami

Assassin's Creed Shadows
Newsy PC PS5 Xbox Series

Twórcy gry Assassin’s Creed Shadows postanowili uchylić rąbka tajemnicy na temat swojej nadchodzącej gry. Na stronie produkcji opublikowano sporą zapowiedź nadchodzących działań, w ramach których będziemy mieć okazję do porozmawiania z deweloperami, czy poznania szczegółów procesu deweloperskiego. Jedną z najważniejszych informacji jest ta dotycząca zabezpieczeń DRM.

Ubisoft informuje co dalej z Assassin’s Creed Shadows

Do premiery nowej odsłony cyklu Assassin’s Creed zostało jeszcze trochę czasu, a twórcy będą nas odpowiednio przygotowywać do czasu pojawienia się na rynku. Właśnie zapowiedziano sporo aktywności społecznościowych, które czekają nas w najbliższym czasie. Niedługo opublikowane zostaną artykuły przybliżające nam kilka aspektów rozgrywki. Mają traktować o:

  • systemie stealth
  • walce
  • eksploracji
  • systemie parkour

Co więcej, zapowiedziano też sesję AMA z deweloperami. Gracze będą mogli zadawać twórcom nurtujące ich pytania i otrzymać odpowiedź od osób odpowiedzialnych za grę.

Są też mniej pozytywne informacje. Zgodnie z danymi ze strony gry na Steam, ta będzie wyposażona w DRM Denuvo, a do rozgrywki wymagane będzie konto Ubisoft. Czyli tak samo, jak w przypadku choćby Assassin’s Creed Mirage. Nikt nie jest zaskoczony, prawda?

Zobacz też: Najlepsze polskie strzelanki. Gry FPS znad Wisły, które podbiły świat

Nowa data premiery Assassin’s Creed Shadows to 14 lutego 2025 roku. Produkcja będzie dostępna na PC, PS5 i Xbox Series X|S. Będzie to tym samym pierwsza odsłona cyklu, która pojawi się wyłącznie na konsolach obecnej generacji, pomijając tym samym PS4 i Xbox One. Pierwotnie produkcja miała ukazać się w połowie listopada tego roku, jednak wydawca podjął decyzję o przesunięciu premiery.

Z jednej strony gracze zrozumieli, że tytuł był w zbyt złym stanie do wydania, z drugiej nie obyło się bez wielu przytyków w stronę Ubisoftu. Firma nie ma dobrej passy, a w tym roku zaliczyła już kilka wtop. Wystarczy wymienić Star Wars Outlaws i Skull and Bones aby zrozumieć, w jakich tarapatach znalazł się branżowy gigant. Dla wielu powód jest jeden — brak zrozumienia oczekiwań graczy i poszukiwanie zysku, co przysłoniło potrzebę robienia po prostu dobrych gier.

Źródło: Ubisoft

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie