Analiza techniczna Rainbow Six Siege. Tylko w jednym trybie gra nie trzyma płynności

[caption id="attachment_20529" align="aligncenter" width="1280"]
Rainbow Six Siege[/caption]
Digital Foundry przygląda się Rainbow Six Siege. Oto co wynika z dokładnych testów.

Digital Foundry sprawdza plusy i minusy nadchodzącego Rainbow Six Siege na podstawie beta wersji trybu multiplayer. Zamknięte testy ruszyły całkiem niedawno, ale jak widać, to wystarczyło aby przyjrzeć się grze.
Potwierdza się to, że produkcja w wersji na PlayStation 4 została przygotowana w rozdzielczości 1080p. Posiadacze Xboksa One muszą się zadowolić 900p. Chociaż w przypadku sprzętu od Microsoftu, lepiej wypada filtrowanie anizotropowe, w porównaniu do rozmytych tekstur PS4.
Twórcy już wcześniej podkreślali, że jeden z trybów nie utrzyma 60 klatek na sekundę i tak też się stało. O połowę spada płynność w Terrorist Hunt, ale to dlatego że w zmaganiach uczestniczy dodatkowo 20 przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję.