Analiza techniczna Rainbow Six Siege. Tylko w jednym trybie gra nie trzyma płynności

Analiza techniczna Rainbow Six Siege. Tylko w jednym trybie gra nie trzyma płynności
Filmiki z gier Newsy PS4 Wideo XOne
[caption id="attachment_20529" align="aligncenter" width="1280"]Rainbow Six Siege Rainbow Six Siege[/caption] Digital Foundry przygląda się Rainbow Six Siege. Oto co wynika z dokładnych testów.
Digital Foundry sprawdza plusy i minusy nadchodzącego Rainbow Six Siege na podstawie beta wersji trybu multiplayer. Zamknięte testy ruszyły całkiem niedawno, ale jak widać, to wystarczyło aby przyjrzeć się grze. Potwierdza się to, że produkcja w wersji na PlayStation 4 została przygotowana w rozdzielczości 1080p. Posiadacze Xboksa One muszą się zadowolić 900p. Chociaż w przypadku sprzętu od Microsoftu, lepiej wypada filtrowanie anizotropowe, w porównaniu do rozmytych tekstur PS4. Twórcy już wcześniej podkreślali, że jeden z trybów nie utrzyma 60 klatek na sekundę i tak też się stało. O połowę spada płynność w Terrorist Hunt, ale to dlatego że w zmaganiach uczestniczy dodatkowo 20 przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie