Aktualizacja 2.3.0 do Diablo 3 wprowadza Ruiny Seszeronu

Aktualizacja 2.3.0 do Diablo 3 wprowadza Ruiny Seszeronu
Newsy PC
[caption id="attachment_29343" align="aligncenter" width="1200"]Diablo III Diablo III[/caption] Nowa lokacja zbliża się do świata Diablo 3. Warto czekać na aktualizację.
Wyjący wicher smaga zaspy, porywa śnieg i oblepia nim zdobne płaskorzeźby zamarzniętego żelaznego mostu prowadzącego do zniszczonych wrót Seszeronu. To niegdyś barwne i tętniące życiem miasto dziś wypełniają dobiegające z dala krzyki szaleńców, kontury przemykających zaułkami wygłodniałych drapieżników i ponura cisza, brzemienna odebraną nadzieją - w taki sposób opisuje nową lokację Blizzard. Będzie ona dostępna wraz z aktualizacją 2.3.0 do Diablo 3. Jak się dostać do lokacji? Oto mała podpowiedź: Aby odnaleźć Ruiny Seszeronu, wystarczy otworzyć mapę III aktu w trybie przygodowym i zaznaczyć nowy punkt nawigacyjny w górnym prawym rogu. Zanim zaczniecie poszukiwania Kostki Kanaiego, porozmawiajcie z Zoltunem Kullem. I jeszcze mała rada: bądźcie ostrożni, myszkując po niebezpiecznych zakątkach tych ruin, mężni nefalemowie, albowiem spowija je cień rozpaczy, od którego czarniejszy jest tylko wiszący nad zniszczonym miastem całun śmierci. W tej chwili aktualizacja jest testowana na Publicznym Serwerze Testowym. Ogólna zawartość aktualizacji 2.3.0 do Diablo 3:
  • Do gry dodano poziomy trudności Udręka VII-X.
  • Zdobyte doświadczenie, wliczając w to wszelkie źródła premii do doświadczenia, będzie teraz przyznawane w sposób uśredniony wszystkim członkom drużyny uprawnionym do otrzymywania punktów doświadczenia.
  • Zwiększono maksymalny limit odporności na efekty ograniczające kontrolę nad postacią z 65% do 95%.
  • Obecnie ma to również zastosowanie do efektów unieruchamiających.
  • Potwory nieelitarne mogą teraz korzystać z odporności na efekty ograniczające kontrolę.
  • Wszystkie potwory poza bossami, Strażnikami Szczelin oraz niektórymi szczególnie okazałymi przeciwnikami (takimi jak kafarowe hegemony) podlegają teraz efektom odrzucenia w tył.
  • Efekty odrzucenia podlegają teraz regułom dotyczącym odporności na efekty ograniczające kontrolę nad postacią. Potwory staną się odporne na odrzucenie na poziomie 65% odporności.
  • Wszystkie obezwładniające efekty ograniczające kontrolę nad postacią (np. oślepienie, zauroczenie, przerażenie, odrzucenie, ogłuszenie) będą teraz automatycznie nakładać 20% odporności na efekty ograniczające kontrolę nad postacią – bez względu na ich czas działania.
  • Pułapki: beczka z olejem oraz stos beczek mogą teraz zadawać obrażenia wrogom, a także ogłuszać ich bądź odrzucać.
  • Pierścienie i amulety dostępne u handlarzy mogą być tylko magiczne.
  • Rodzaje klejnotów, które wypadają poniżej poziomu 61, zostały skondensowane do 5 poziomów.
  • Jednocześnie dostosowano wartości klejnotów występujących na niższych poziomach, aby zapewnić im większą moc.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie