Coca-Cola i T-Mobile rezygnują ze wspierania Activision-Blizzard
Firmy T-Mobile i Coca-Cola wycofały się ze wspierania Activision Blizzard. Przedsiębiorstwa sponsorowały turnieje e-sportowe w Overwatch i (w przypadku T-Mobile) Call of Duty.
Spółka Acti-Blizz ma teraz sporo kłopotów. Do pierwszego pozwu dołączył drugi od inwestorów, a na dzielnie się nieprzyjemnymi historiami o pracy w spółce decyduje się coraz więcej byłych i obecnych pracowników.
Naturalnie z czasem musiały pojawić się reperkusje całej sytuacji. Serwisy Dexerto i The Washington Post poinformowały, że firmy Coca-Cola, T-Mobile i State Farm zakończyły współpracę z Activison-Blizzard. Wspomniane przedsiębiorstwa sponsorowały ligi e-sportowe Overwatch oraz Call of Duty.
State Farm potwierdziło w rozmowie z TWP, że tymczasowo wycofuje się ze wspierania lig. Coca-Cola również na ten moment nie chce pojawiać się jako sponsor turniejów. Sytuacja jest rozwojowa i istnieje szansa, że współpraca zostanie później wznowiona. Póki co obie firmy śledzą wydarzenia powiązane z oskarżeniami wycelowanymi w Acti-Blizz.
W przypadku T-Mobile, zakończenie (lub wstrzymanie) współpracy nie zostało oficjalnie ogłoszone. Logo firmy zniknęło ze strony wymieniającej sponsorów lig Call of Duty i Overwatch. Dodatkowo nazwa firmy przestała pojawiać się we wpisach Overwatch League w mediach społecznościowych. W tym przypadku nie mamy pewności, że ewentualne zawieszenie współpracy ma związek z oskarżeniami.