Activision Blizzard - logo

Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Coca-Cola i T-Mobile rezygnują ze wspierania Activision-Blizzard

Firmy T-Mobile i Coca-Cola wycofały się ze wspierania Activision Blizzard. Przedsiębiorstwa sponsorowały turnieje e-sportowe w Overwatch i (w przypadku T-Mobile) Call of Duty.

Spółka Acti-Blizz ma teraz sporo kłopotów. Do pierwszego pozwu dołączył drugi od inwestorów, a na dzielnie się nieprzyjemnymi historiami o pracy w spółce decyduje się coraz więcej byłych i obecnych pracowników.

Naturalnie z czasem musiały pojawić się reperkusje całej sytuacji. Serwisy Dexerto i The Washington Post poinformowały, że firmy Coca-Cola, T-Mobile i State Farm zakończyły współpracę z Activison-Blizzard. Wspomniane przedsiębiorstwa sponsorowały ligi e-sportowe Overwatch oraz Call of Duty.

State Farm potwierdziło w rozmowie z TWP, że tymczasowo wycofuje się ze wspierania lig. Coca-Cola również na ten moment nie chce pojawiać się jako sponsor turniejów. Sytuacja jest rozwojowa i istnieje szansa, że współpraca zostanie później wznowiona. Póki co obie firmy śledzą wydarzenia powiązane z oskarżeniami wycelowanymi w Acti-Blizz.

W przypadku T-Mobile, zakończenie (lub wstrzymanie) współpracy nie zostało oficjalnie ogłoszone. Logo firmy zniknęło ze strony wymieniającej sponsorów lig Call of Duty i Overwatch. Dodatkowo nazwa firmy przestała pojawiać się we wpisach Overwatch League w mediach społecznościowych. W tym przypadku nie mamy pewności, że ewentualne zawieszenie współpracy ma związek z oskarżeniami.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się