Ustawienia graficzne GTA V na PC. Pełna lista

Rockstar daje nam sporo opcji i parametrów, które będziemy mogli zmieniać.

Serwis PC Gamer opublikował zrzuty ekranu z wszystkimi ustawieniami graficznymi, które zobaczymy w GTA V na PC. Osoby ze słabszymi komputerami zapewne spędzą przy nich trochę czasu, by jak najlepiej dostosować wszystko do parametrów swojego blaszaka. Dodatkowo możemy zobaczyć ustawienia sterowania.

Przypominamy, że GTA V na PC jest już dostępne do pobrania w opcji pre-load. Jeśli złożyliście przedpremierowe zamówienie na cyfrowe wydanie tytułu, możecie zatem rozpocząć ściąganie plików na dysk twardy. Rockstar podał dokładną instrukcję, która pomoże Wam przejść przez proces pre-load.

Na samym końcu newsa zobaczycie wspomniane PrtSc z ustawieniami graficznymi, a jeśli wolicie mieć podane czarno na białym, wszystko przedstawiamy w punktach.

Ustawienia graficzne GTA V na PC:

  • Suwak pamięci karty graficznej (pokazuje, ile pamięci jest wykorzystywane);
  • Opcja ignorowania limitów ustawień (automatycznie wykrywa optymalne ustawienia dla systemu, lecz możemy je podkręcić);
  • Opcje dotyczące rodzaju ekranu, częstotliwości odświeżania oraz formatu obrazu;
  • Opcja zmiany rozdzielczości;
  • Wersja DirectX;
  • Wybór monitora;
  • Opcja aktywnej pauzy przy minimalizacji gry;
  • Anti-aliasing (wsparcie FXAA, MSAA lub Nvidia TXAA);
  • Suwak, którym dostosujemy zasięgu widzenia oraz zagęszczenie ludności;
  • Jakość tekstur: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Jakość shadera: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Jakość cieni: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Jakość odbić: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Refleksy MSAA;
  • Jakość wody: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Jakość cząsteczek: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Jakość trawy: od normalnej do bardzo wysokiej;
  • Opcje wygładzania cieni (softer, softest, AMD CHS, Nvidia PCSS);
  • Opcje Post FX: do ultra;
  • Suwak motion-blur;
  • Efekt głębi (on/off);
  • Filtrowanie anizotropowe: do x16;
  • Opcja cieniowania powierzchniowego;
  • Opcja teselacji;

Ustawienia zaawansowane:

  • Długie cienie (on/off);
  • Cienie w wyższej rozdzielczości (on/off);
  • Wyższe detale otoczenia podczas lotu (on/off);
  • Suwaki zasięgu skalowania oraz cieni;
  • Benchmark (testowanie wydajności).

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

141 Shares
Share141
+1
Tweet