FIFA 18 zaktualizowana na nowych i starych konsolach. Oto wszystkie zmiany

Zobaczcie, co się zmienia w konsolowych wersjach FIFA 18.

Patch 1.07 do FIFA 18 od tygodnia jest dostępny na komputerach PC i niestety nie wszystkim graczom wyszło to na dobre. Niektórzy narzekają na naprawdę uporczywy błąd po ostatniej aktualizacji, o którym pisaliśmy w tej wiadomości.


Teraz update 1.07 do FIFA 18 ląduje na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, lecz również wersje gry na Nintendo Switch, PS3 i Xbox 360 doczekały się swoich aktualizacji. Listy zmian dla poszczególnych platform wyglądają następująco:

Patch 1.07 do FIFA 18 (PS4 / Xbox One)

Rozwiązane problemy dotyczące rozgrywki:
– W niektórych sytuacjach gra się zawieszała podczas cieszynki po bramce strzelonej przez bramkarza.
– W niektórych sytuacjach cieszynka była pomijana po bramce strzelonej przez bramkarza.
– Przytrzymanie przycisku sprintu ponownie będzie powodowało szybkie powstanie bramkarza leżącego na ziemi z piłką w dłoniach.
– Gracz czasem sterował niewłaściwym piłkarzem w grach treningowych.
– Połączenie na arenie treningowej kilku sztuczek żonglerskich w jeden ciąg mogło spowodować zniknięcie piłkarza.
– Zmieniliśmy domyślne ustawienia Trenera FIFA w meczu powitalnym, by pokazywany były kierunek ruchu i mechanika, a nie tylko sam kierunek ruchu.

Problemy rozwiązane w trybach online:
– W niektórych sytuacjach kapitanowie lub gracze, którzy właśnie przekazali opaskę komu innemu, byli rozłączani lub wyrzucani z gry po zaproszeniu innego zespołu do meczu towarzyskiego wirtualnych klubów.

Zmiany wprowadzone w FIFA Ultimate Team:
– Dodaliśmy możliwość oglądania powtórek na kanale Mistrzostw FUT w zwolnionym (0,5x) tempie.
– Zmiana tempa odtwarzania następuje w cyklu normalne -> przyśpieszone -> spowolnione.
– Usunęliśmy kamerę przypisaną do jednego piłkarza z listy dostępnych kamer na kanale Mistrzostw FUT.
– Usunęliśmy z menu pauzy kanału Mistrzostw FUT niedziałający przycisk restartu.
– Zmieniliśmy nazwę stadionu FIWC na stadion FeWC.

Problemy rozwiązane w FIFA Ultimate Team:
– Domyślne wartości taktyk ustawione nieprawidłowo powyżej 100 zostały przywrócone do normalnych wartości domyślnych.
– W niektórych sytuacjach rywal gracza w trybach online FUT widział w meczu inny strój drużyny gracza niż został wybrany przed rozpoczęciem spotkania.
– Grafika wyróżnionego składu w FUT Squad Battles nie wczytywała się prawidłowo w przypadku szybkiego przechodzenia między ekranami.
– Licznik czasu w menu pauzy czasem był widoczny przez całą powtórkę na kanale Mistrzostw FUT.
– Przewijany skład zespołu czasem był wyświetlany na początku powtórki na kanale Mistrzostw FUT.
– W niektórych sytuacjach w powtórce na kanale Mistrzostw FUT podczas rzutów karnych był wyświetlany samouczek.

Rozwiązane problemy z dźwiękiem, grafiką i prezentacją:
– Zaktualizowaliśmy zdjęcia portretowe niektórych piłkarzy.

Patch do FIFA 18 (PS3 / Xbox 360)

Zmiany dotyczące dźwięku, grafiki i prezentacji:
– Wprowadziliśmy autentyczne stroje i herb reprezentacji narodowej Chile.
– Zaktualizowaliśmy zdjęcia portretowe niektórych piłkarzy.

Patch do FIFA 18 (Switch)

Rozwiązane problemy dotyczące rozgrywki:
– Strzałka wysokości strzału interfejsu Trenera FIFA wracała do domyślnej długości po uderzeniu piłki.
– Wskaźnik adresata podania interfejsu Trenera FIFA oznaczał niewłaściwego piłkarza przy krótkich podaniach.
– Rozbieżność dwóch pasków siły kopnięcia przy wznawianiu gry po aucie bramkowym: tego wyświetlanego nad bramkarzem i tego w interfejsie gry.
– Zwiększyliśmy płynność ruchu wskaźnika celu przy wykonywaniu stałego fragmentu gry.
– Gra przestawała reagować na kontroler w przerwie meczu, jeśli tryb kontrolerów Joy-Con został zmieniony z dołączonych do konsoli na trzymane w dłoni przy konsoli stojącej na stole.
– Pasek siły kopnięcia nie wracał do wartości domyślnej,  jeśli tryb kontrolerów Joy-Con został zmieniony z dołączonych do konsoli na trzymane w dłoni przy konsoli stojącej na stole.
– Przyciski sterowania szybkością nabiegania były wyświetlane na ekranie samouczka wykonywania rzutów karnych w przypadku używania kontrolera Joy-Con w trybie solo.

Problemy rozwiązane w FIFA Ultimate Team:
– W niektórych sytuacjach nagrody za wyzwania budowania składu były nieprawidłowo oznaczane jako karty piłkarzy na wypożyczeniu.
– W niektórych sytuacjach złote paczki Premium nie miały wyświetlanej grafiki.

Problemy rozwiązane w trybach gry online:
– Awaria gry w sezonach lokalnych, jeśli gracz powrócił do trybu zaraz po opuszczeniu rozgrywanego w nim meczu.
– Gracze zawsze mieli tę samą flagę na ekranie porównywania statystyk w rankingach online.
– Niewłaściwe brzmienie komunikatu o błędzie matchmakingu.
– Napis na kaflu Ustawienia w lokalnych sezonach jest teraz łatwiejszy do przeczytania.

Problemy rozwiązane w trybie kariery:
– W niektórych sytuacjach rozpoczęcie drugiego meczu turnieju przedsezonowego powodowało zawieszenie gry.
– Nieprawidłowe wczytanie pliku zapisu kariery piłkarza w przypadku wskazania chęci kontynuowania kariery menedżera, jeśli gracz pominął początkowe tworzenie pliku zapisu.
– W niektórych wersjach językowych gry w drzewku turniejowym nie były widoczne rezultaty konkursów rzutów karnych.
– Niewłaściwe brzmienie komunikatu wyświetlanego na ekranie „Moja kariera” w przypadku utraty posady trenera klubu MLS i objęcia zespołu w lidze rozpoczynającej sezon w lipcu.
– Brak bannerów na turnieju przedsezonowym Puchar Gwiazd Ameryki Północnej.

Zmiany dotyczące dźwięku, grafiki i prezentacji:
– Aktualizacja szeregu herbów i strojów.

Rozwiązane problemy z dźwiękiem, grafiką i prezentacją:
– Numery i nazwiska na koszulkach nie brudziły się po wykonaniu wślizgu.|
– Poprawiliśmy część zlokalizowanych nazw trofeów.
– W niektórych wersjach językowych gry strzałki formy Live nachodziło na atrybuty piłkarzy na ekranach zarządzania zespołem.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

  • Marcin Lisz

    Który to już patch. Błędów w grze od tak sobie nie ma . Bledy i wylewy w obronie przewracanie sie jeden od drugiego dziwne zachowania Al komputera słupki poprzeczki samobuje i wiele innych dziwnych rzeczy biorą się ze skryptów zachowanych w grze i handicapu . Tu nie ma co naprawiać patchem . Tu trzeba wyłączyć wszystkie te skrypty i handicap . Fakt że odbije to się na słabych graczach ale po to są te 10 lig żeby Ci słabsi bili się o ta 5.6 lige a 1.2.3 liga dla tych lepszych… I tak to powinno wyglądać. Zero pomagania nikomu . ..

6 Shares
Share6
+1
Tweet