World War 3 – polski deweloper podaje, jak gra sprzedała się na starcie

World War 3 – polski deweloper podaje, jak gra sprzedała się na starcie
Newsy PC Polecamy

Pod koniec zeszłego tygodnia World War 3 od studia The Farm 51 wylądowało we wczesnym dostępie na Steam. 

World War 3 od samego ujawnienia wzbudzał wielkie emocje wśród fanów strzelanin, a gliwickie studio umiejętnie podsycało hype w mediach społecznościowych. Gra jest już dostępna we wczesnym dostępie i można ją nabyć za 99,99 zł. Po początkowych problemach produkcja wychodzi na prostą, choć oceny na Steam są nadal mieszane.

Deweloper ma jednak duże pokłady siły i wierzymy, że World War 3 po wyjściu z Early Access okaże się jeszcze większym sukcesem. Póki co, tytuł przyjął się rewelacyjnie i już na weekend sprzedaż osiągnęła taki poziom, że zwróciły się wszystkie koszty produkcji ze sporą nawiązką.

W nawiązaniu do premiery gry WW3 na platformie Steam, która miała miejsce w dniu 19 października 2018 roku, Zarząd Emitenta informuje, że wstępne przychody brutto ze sprzedaży gry WW3 osiągnięte w dniach 19-21 października 2018 roku wyniosły ponad 2,5 mln USD, tj. ponad 9.350.000 zł (liczba sprzedanych kopii gry to ponad 100.000 egzemplarzy). W związku z powyższym Zarząd Emitenta wskazuje, że osiągnięte przychody z gry WW3 przekroczyły już dotychczas poniesione przez Emitenta koszty produkcji oraz promocji gry, które szacowane są na kwotę ok. 8.000.000 zł – informuje The Farm 51 w komunikacie giełdowym.

Przypominamy, że World War 3 to militarny shooter dla wielu graczy osadzony w realiach współczesnego konfliktu zbrojnego. Nacisk na współpracę w drużynie, narodowe siły zbrojne, prawdziwe lokacje, pełna świadomość ciała oraz rozwinięty system personalizacji wyposażenia przyczyniają się do wrażenia autentyczności pola walki, wzbogaconego o inne istotne elementy, takie jak system balistyki, zaawansowana symulacja pancerzy czy realistycznie odwzorowane uzbrojenie. WW3 tworzone jest we współpracy z wojskowymi centrami R&D oraz konsultantami militarnymi, a każda bitwa ma znaczenie w kontekście globalnej kampanii prezentowanej na mapie strategicznej.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie