World of Darkness zostało anulowane
Prezes studia Crowd Control Productions Veigar Pétursson , które było odpowiedzialne za tytuł bardzo ubolewa, że projekt trafił do kosza. Jest mu przykro lecz zapewnia, że zrobi wszystko by nam to wynagrodzić. Jego aspiracje były ukierunkowane na to by przenieść graczy do Świata Mroku, ale nie udało się podołać zadaniu. Jak mówi: musieliśmy spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać, że niestety nie daliśmy rady.
W lutym tego roku zapewniał, że prace nad grą trwają, a rozgrywka powinna zostać zaprezentowana w trakcie imprezy Fanfest, która odbędzie się w kwietniu. Ta historia jak widzimy nie ma jednak szczęśliwego zakończenia.
World of Darkness przedstawia uniwersum, które tylko pozornie może kojarzyć się ze znaną nam rzeczywistością. Występuje w nim bowiem wiele istot znanych z legend, takich jak wampiry bądź wilkołaki, które czają się wśród nieświadomych zagrożeń ludzi. Produkcja miała koncentrować się nade wszystko na krwiopijcach i odwoływać się do znanego fanom gier RPG cyklu Wampir: Maskarada.