Wiedźmin 3 - Geralt bije się z niedźwiedziem

Michał Wieczorek

Od najmłodszych lat pasjonat game devu i największy w Polsce fanboy Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.

0 komentarzy

Wiedźmin 3 w końcu z walkami, jak ze sławnego trailera z E3 2014

W Wiedźmin 3: Dziki Gon nareszcie poprawiono jedną z funkcji, którą mogliśmy zobaczyć w gameplayu z E3 w 2014 roku. Dzięki tej modyfikacji zwiększycie drgania kamery podczas walki.

Mowa oczywiście o E3 Combat Cam Shake, czyli fanowskim dodatku użytkownika eNoodles. Jak możecie zobaczyć na poniższym wideo, w grze jeszcze przed premierą każdej z potyczek towarzyszyły charakterystyczne ruchy obrazu, kiedy to Geralt atakował lub otrzymywał obrażenia. Z jakiegoś powodu twórcy ograniczyli to aż tak bardzo, że wibracje ekranu praktycznie nie przypominają tego z pokazu. Na szczęście w takich przypadkach już niejeden raz uratowała nas scena moderska. Tak jest i w tym przypadku, dlatego rzućmy okiem na propozycję twórcy.

E3 Combat Cam Shake nie tylko zwiększa siłę tego wizualnego efektu, ale dodatkowo daje nam możliwość dowolnego manipulowania nim. Do swojej dyspozycji dostajemy specjalne menu, w którym skonfigurujemy poziom drgań dla każdego rodzaju ataków. W związku z tym gracze będą mogli sami zdecydować, jak bardzo mod ma wpływać na ich odczucia podczas rozgrywki.

Modyfikację możecie pobrać stąd.

Sam autor zaznacza, że warto zainstalować także E3 Vibration in Combat, o którym pisaliśmy tutaj. Bez wątpienia będzie to naprawdę dobre połączenie, które nada grze jeszcze większej immersji.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się