Wiedźmin 3: DirectX 12 nie zagwarantuje lepszej oprawy wizualnej na konsoli Microsoftu
Balazas Tork, będący głównym programistą silnika długo oczekiwanej gry studia CD Projekt RED, wypowiedział się w tej sprawie na łamach portalu GamingBolt. Z dystansem podchodzi on do możliwości wykorzystania DirectX 12 w grach na platformie Microsoftu.
W jego opinii wiele tytułów na wspomnianym sprzęcie nie może działać w rozdzielczości 1080p, z powodu obciążenia na jednostkach shadingowych. Biblioteki DX12 niestety nie są stanie zbyt wiele zmienić w tej materii.
Nie da się jednak zbagatelizować potencjalnego wykorzystania dodatkowej mocy Xboksa One, która została uwolniona dzięki przerwaniu współpracy między konsolą a Kinectem.
Więcej newsów dotyczących Wiedźmin 3: Dziki Gon znajdziecie tutaj. Przekonacie się m.in., jak dużą rolę odegra w nadchodzącej grze kusza.