Wiedźmin 3: DirectX 12 nie zagwarantuje lepszej oprawy wizualnej na konsoli Microsoftu

Wiedźmin 3: DirectX 12 nie zagwarantuje lepszej oprawy wizualnej na konsoli Microsoftu
Newsy PC PS4 XOne
Wiedźmin 3Nie spodziewajmy się, że biblioteki DX 12 w widoczny sposób poprawią jakość grafiki na Xboksie One.
Balazas Tork, będący głównym programistą silnika długo oczekiwanej gry studia CD Projekt RED, wypowiedział się w tej sprawie na łamach portalu GamingBolt. Z dystansem podchodzi on do możliwości wykorzystania DirectX 12 w grach na platformie Microsoftu. W jego opinii wiele tytułów na wspomnianym sprzęcie nie może działać w rozdzielczości 1080p, z powodu obciążenia na jednostkach shadingowych. Biblioteki DX12 niestety nie są stanie zbyt wiele zmienić w tej materii. Nie da się jednak zbagatelizować potencjalnego wykorzystania dodatkowej mocy Xboksa One, która została uwolniona dzięki przerwaniu współpracy między konsolą a Kinectem. Więcej newsów dotyczących Wiedźmin 3: Dziki Gon znajdziecie tutaj. Przekonacie się m.in., jak dużą rolę odegra w nadchodzącej grze kusza.  
Bartłomiej Balcerzak
O autorze

Bartłomiej Balcerzak

Redaktor
Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie