Update 2 do Ghost Recon Wildlands. Nowy patch w szczegółach

Oto pełna lista zmian.

Update 2 do Ghost Recon Wildlands pojawił się wczoraj na komputerach PC i dzisiaj zostanie wdrożony na PlayStation 4 i Xbox One. Aktualizacja wersji na konsole będzie miała około 3 GB, a na PC maksymalnie 5 GB, w zależności od klienta.

Ubisoft informuje, że patch skupia się na ulepszaniu wszystkich aspektów gry, od tych związanych z samą rozgrywką, aż po funkcje poprawiające stabilność i współpracę między graczami.

Pojawia się opcja domyślnego wyłączenia radia w grze czy możliwość wyboru typu samochodu w momencie użycia rebelianckiej umiejętności „Zrzut pojazdu”. Poniżej przedstawiamy pełną listę zmian, która została opublikowana na oficjalnej stronie Ghost Recon Wildlands.

Patch/Update 2 do Ghost Recon Wildlands

MISJE/NARRACJA

Doszły nas słuchy, że niektórzy gracze mają problemy z wykonaniem pewnych misji w grze. Po zbadaniu sprawy wprowadziliśmy kilka poprawek, które powinny to uprościć. Naprawiliśmy również błąd w trybie wieloosobowym, związany z misją „Rozkwit rebelii”, umożliwiający nabijanie doświadczenia.

– Poprawiliśmy znajdowanie przez GPS drogi do rozmaitych znaczników.
– Następujące misje będą się od teraz odblokowywać poprawnie dla graczy, którzy zgłaszali problemy:

  • * Gorączka złota
  • * Propozycja Sueño
  • * Ciało Sandovala
  • * El Cerebro

– Wprowadziliśmy zmiany w sytuacjach, po których rozpoczynane są niektóre misje, aby umożliwić płynniejszy postęp i poprawić działanie gry.
– Usunęliśmy problem z prawidłowym inicjowaniem dialogów i odzywek.

– Następujące misje można teraz rozegrać ponownie:

  • * El Cerebro
  • * Ostatnie misje
  • * Spowiedź Sandovala
  • * Zachodnia skrzynka z kokainą

– Usunęliśmy możliwość nieograniczonego zdobywania doświadczenia w misji „Rozkwit rebelii”.

– Podczas misji „Zatrzymaj konwój” postacie niezależne opuszczają teraz pojazdy w prawidłowy sposób.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Dodaliśmy całą gamę poprawek i opcji związanych z trofeami i odblokowywaniem pakietów broni. Naprawiliśmy także błąd związany z nieprawidłową pozycją modelu podczas personalizacji postaci. Dodatkowo gracze, którzy uwielbiają grać z całkowicie ukrytym HUD-em, będą mieli teraz możliwość wyboru, jaki rodzaj informacji będą dostawać podczas interakcji z postaciami niezależnymi i dokumentacją.

– Gracze mogą teraz wybrać, jakie informacje będą otrzymywać, nawet gdy cały HUD jest ukryty.
– Poprawki w wymaganiach dotyczących następujących trofeów:

  • * Czempion
  • * Sokoli wzrok
  • * I to z pistoletu!

– Naprawiliśmy problem z prawidłowym odblokowywaniem następujących pakietów broni:

  • * Pakiet podwieszeń i akcesoriów

– Pozbyliśmy się problemu z chowaniem się postaci za paskami menu w określonych sytuacjach.
– HUD aktualizuje się teraz przy aktywacji dopalacza PD.

TRYB WIELOOSOBOWY

Odkryliśmy problemy z replikacją graczy w trybie wieloosobowym. Aktualizacja powinna poprawić doświadczenia płynące z gry i zadbać o prawidłową interakcje pomiędzy uczestniczącymi w jednej sesji Duchami.

-Naprawiliśmy problemy związane z replikacją, takie jak:

  • * Zdobienia i dodatki wyświetlające się nieprawidłowo w lobby
  • * Niezsynchronizowana eksplozja radia rebeliantów
  • * Niezsynchronizowany efekt odblasku snajpera
  • * Postacie, które powinny siedzieć w pojazdach, a wyglądają, jakby za nimi biegły
  • * Niezsynchronizowany tłumik podczas opuszczania pozycji strzeleckiej w pojeździe
  • * Płonące ciała
  • * Eksplozje niereplikujące się, gdy odległość jest zbyt duża

– Następujące osiągnięcia powinny od teraz być przyznawane wszystkim graczom w dwóch poniższych misjach:

  • * Ulepszona pułapka na myszy
  • * Zamachowiec

– Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że trafienia były rejestrowane z półsekundowym opóźnieniem.
– Naprawiliśmy powiadomienia związane z wyrzucaniem/banowaniem graczy.
– Naprawiliśmy problem z zawieszaniem się gry podczas czteroosobowych sesji.

POŁĄCZENIE

Odkryliśmy i naprawiliśmy pewne błędy, które sprawiały, że gracze byli rozłączani. Po kolejnej aktualizacji sytuacja powinna ulec poprawie.

– Usunęliśmy liczne błędy związane ze zrywaniem połączenia.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że użytkownik nie był w stanie dołączyć do poprzedniej sesji.

– Naprawiliśmy błędy występujące podczas wyszukiwania sesji publicznej.

ROZGRYWKA

Dodaliśmy poprawki i usprawnienia, mające na celu usunięcie błędów związanych z rozgrywką, często na wniosek samych graczy.

Gracze będą mogli teraz wybrać pojazd, który ma się pojawiać po użyciu umiejętności rebelianckiej „Zrzut pojazdu”.

– Naprawiliśmy otrzymywaną ilość PD po zabiciu wroga, kiedy postać nie została wykryta.
– Naprawiliśmy błąd, który powodował, że czasem miejsca w pojeździe pozostawały zajęte po ich opuszczeniu.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że gracz chował się zbyt daleko od pewnych przedmiotów.
– Gracze nie będą już mogli teleportować się do kryjówek, gdy będą ścigani.
– Podczas misji w obszarze Tabacal helikopter medyczny będzie się od teraz pojawiał poprawnie.
– Poprawiliśmy zachowanie się rowerów, które nie zwalniały po wjechaniu do wody.
– Naprawiliśmy rozbłysk granatu, który nie przerywał wykrywania.
– Naprawiliśmy problem z natychmiastowym końcem gry po upadku z motoru.
– Naprawiliśmy błąd, przez który po dołączeniu do gry gracz nie mógł czasem oznaczyć wroga.
– Zmieniliśmy liczbę obrażeń od eksplozji na niskim poziomie trudności.
– Naprawiliśmy błąd, powodujący, że czasem piloci nie ginęli po rozbiciu helikoptera.
– Naprawiliśmy problem z pojazdami, które znikały podczas jazdy z dużą prędkością.

AUDIO

Wprowadziliśmy poprawki i usprawnienia związane z pewnymi aspektami dźwiękowymi, a także możliwość wyciszenia radia na życzenie.

– Dodaliśmy opcję pozwalającą na wyciszenie każdego radia w grze.
– Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że radio nie działało w określonych sytuacjach.
– Wzmocniliśmy efekt przetwarzania głosu, aby gracz nie mylił El Sueño z głosami Duchów.
– Wprowadziliśmy wzmocniony miks wideo.

GRAFIKA

Skupiliśmy się na usunięciu różnych błędów, aby zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenia. Poprawki dotyczące stabilności i wydajności zostały wymienione poniżej.

– Naprawiliśmy problem z wykręconymi kończynami modelu gracza, pojawiający się, gdy zostaje on zabity w określonej pozycji.
– Poprawiliśmy rozdzielczość tekstur podczas celowania i jazdy.
– Naprawiliśmy problem z przenikaniem kamery przez niektóre tekstury i przedmioty.
– Uzupełniliśmy brakujące tekstury w niektórych obszarach.
– Naprawiliśmy efekt rozmycia na obiektach, generowany przez drona.

STABILNOŚĆ

– Naprawiliśmy liczne błędy krytyczne.
– Usunęliśmy pojawiający się czasami zapętlony ekran ładowania po zmianie ustawień przy pierwszym uruchomieniu.

ŚWIAT

– Naprawiliśmy liczne błędy związane z budynkami.
– Usunęliśmy błędy, które sprawiały, że w pewnych miejscach gracz mógł utknąć.

POPRAWKI W WERSJI PC

Grafika

– Dodaliśmy tryb antyaliasingu SMAA.
– Dodaliśmy powiadomienie o zalecanym antyaliasingu dla maszyn z wieloma kartami graficznymi.
– Naprawiliśmy liczne błędy związane z przenikaniem tekstur na komputerach z wieloma kartami graficznymi.
– Naprawiliśmy problem ze skalowaniem HUD-a przy użyciu 4 monitorów.

Interfejs i wrażenia z rozgrywki

– Wprowadziliśmy możliwość przypisania klawiszy Home, End, Insert, Delete, Page Up oraz Page Down.
– Dodaliśmy kilka usprawnień nawigacji w menu przy użyciu myszy i klawiatury.
– Dodaliśmy powiadomienie o nieaktualnych sterownikach graficznych.
– Dodaliśmy powiadomienie o zbyt małych zasobach pamięci RAM.
– Naprawiliśmy problem z HUD-em w trybie wieloosobowym w przypadku graczy, którzy wykonali już wybraną misję.
– Naprawiliśmy wyświetlanie ikony dziobu przy sterowaniu helikopterem przy użyciu myszy.

Tryb wieloosobowy

– Naprawiliśmy problem ze współdzieleniem aktywności systemowych.
– Poprawiliśmy działanie opcji „Naciśnij, aby rozmawiać” w lobby.

Sterowanie

– Zmieniliśmy opcję domyślną Włącz kontroler na Tylko gamepady.
– Poprawiliśmy liczne błędy związane z ikonami i działaniem kontrolera Steam.

Wydajność

– Naprawiliśmy liczne błędy krytyczne.
– Naprawiliśmy problem ze spadkiem wydajności, gdy ikona zapisu była widoczna na ekranie.
– Naprawiliśmy problem ze spadkami wydajności w menu, podczas uruchamiania gry na twardym dysku.
– Rozwiązaliśmy problem z paskiem VRAM podczas zmniejszania rozdzielczości.

Różne

– Naprawiliśmy błąd związany z misją „Transport medyczny” w Tabacal.
– Naprawiliśmy problem z sylwetkami postaci w Ansel.
– Naprawiliśmy problem związany ze sterowaniem, polegający na niemożności przejścia z kucania do pozycji wyprostowanej.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.