Ubisoft o grafice Watch Dogs 2. Co zamierzają poprawić?
Deweloper obiecuje o wiele lepsze doznania niż przy pierwszej części.
Starszy producent Dominic Guay zapewnia na łamach serwisu The Evening Standard, że Watch Dogs 2 będzie miało nie tylko ponad dwa razy większy świat niż poprzednia część, lecz wszystko zostanie poprawione również pod względem wizualnym.
Watch Dogs 2 ma wykorzystać usprawnioną technologię poprzednika, a dzięki temu, że tytuł od początku jest tworzony z myślą o PC oraz konsolach obecnej generacji, mamy zobaczyć prawdziwe fajerwerki. – Obszar Zatoki San Francisco jest doskonałym miejscem do pokazania szerokiego horyzontu, długich dystansów i wielu szczegółów oraz efektów atmosferycznych. Oświetlenie oraz efekty będą bardziej realistyczne, a świat dynamiczniejszy i zawierający więcej szczegółów – zapewnia Dominic Guay.
– Świat jest ponad dwukrotnie większy od otwartego świata Watch Dogs. Poza wielkością, jest o wiele bardziej zróżnicowany. Obejmuje San Francisco, Oakland, obszary morskie a także zmniejszoną wersję Doliny Krzemowej – wymienia deweloper.
Ubisoft ma przed sobą nieco utrudnione zadanie. Pierwsza część Watch Dogs była krytykowana przez graczy za downgrade graficzny, zatem nic dziwnego, że po ujawnieniu materiałów z dwójki wielu z nich sądzi, że podczas premiery tytuł będzie wyglądał znacznie gorzej niż teraz. Sądzicie, że tym razem deweloper jednak nie zawiedzie i rzeczywiście dostaniemy produkt wyglądający mniej więcej tak samo, jak podczas prezentacji na targach E3 2016?
Przypominamy, że premiera Watch Dogs 2 została zaplanowana na 15 listopada tego roku. Zagramy na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.