Twórcy Rise of the Tomb Raider celują w 1080p oraz 30 klatek na sekundę
[caption id="attachment_26275" align="aligncenter" width="1280"]
Rise of the Tomb Raider[/caption]
Nowy Tomb Raider został zbudowany od podstaw z myślą o Xbox One - potwierdza szef produkcji Brian Horton.
Podczas E3 2015 główny producent w studiu odpowiedzialnym za Rise of the Tomb Raider wyjaśnił, że w przypadku Tomb Raider: Definitive Edition wydanego na Xbox One, osiągnięte zostały już maksymalne możliwości konsoli Microsoftu. Jednak całkiem inaczej jest w przypadku Rise of the Tomb Raider. Gra jest od podstaw tworzona na XOne, więc jest spora szansa, że będzie wyglądać jeszcze lepiej od poprzednika.
- Wszystko zostało napisane od nowa, silnik odpowiedzialny za światło, animacja Lary oraz ekspresje na jej tworzy ,dosłownie wszystko. Całość została tak przygotowana, aby wycisnąć maksymalną moc z Xboksa One - twierdzi na łamach serwisu Gamingbolt Brian Harton.
Efekt jest taki, że Rise of the Tomb Raider będzie działać na Xboksie One w rozdzielczości 1080p oraz 30 klatkach na sekundę. Biorąc pod uwagę, że zwykle gry na Xboksa One mają rozdzielczość 720p, to całkiem niezły wynik. Ciekawe, czy faktycznie są to graniczne możliwości konsoli Microsoftu. Jak sądzicie?