The Medium – twórcy opowiadają o mechanice gry. Podwójny wymiar w szczegółach

The Medium – twórcy opowiadają o mechanice gry. Podwójny wymiar w szczegółach
PC Xbox Series

Bloober Team wytłumaczyli działanie jednej z mechanik The Medium. Poznaliśmy szczegóły o przemieszczaniu się pomiędzy dwoma wymiarami.

Nowy horror od Bloober Team wzbudził w graczach sporo emocji. Tytuł prezentuje się bardzo ciekawie i zdaje się nieco odchodzić od dotychczasowych produkcji polskiego studia.

Szczególnie mocno w oczy rzuca się nietypowa mechanika dwóch wymiarów, między którymi będzie poruszać się bohaterka gry. Bloober postanowili wytłumaczyć działanie nietypowego rozwiązania w filmie, który możecie zobaczyć poniżej.

Graczom przyjdzie przemieszczać się między światem realnym i duchowym. Choć większość czasu spędzimy będąc jednocześnie w jednym z nich, to pojawią się też fragmenty, kiedy bohaterka będzie musiała rozwikłać zagadkę stąpając pomiędzy wymiarami. Z początku może wydać się to dość skomplikowane, lecz na dłuższą metę nie powinno sprawić nikomu problemu.

Przy okazji warto zwrócić uwagę na muzykę przygrywającą w tle materiału. Dodatkowo przypomnę, że autorem ścieżki dźwiękowej do The Medium jest nie kto inny jak Akira Yamaoka, który komponował wcześniej utwory chociażby do serii Silent Hill. Zdecydowanie czuć tutaj ducha Cichego Wzgórza!

Gra trafi w ręce chętnych już 10 grudnia. Będzie ona dostępna na PC i konsole Xbox Series. Wymagania sprzętowe możecie znaleźć w tym miejscu.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie