Przez kuriozalny błąd w The Last of Us Part I na PC, Joel musi opiekować się dwoma dzieciakami
Joel oraz Ellie to chyba jeden z najpopularniejszych duetów w historii gier wideo. A co powiecie na… Joel z Ellie i Ellie? Tak, to kolejny błąd w The Last of Us Part I na PC.
The Last of Us Part I na PC to prawdziwe “złoto”. Dawno nie dostaliśmy gry tak zepsutej (mowa oczywiście o konwersji, sama rozgrywka jest perfekcyjna, ale to już wiemy). Wcześniej wrzucaliśmy zestawienie najlepszych błędów z gry, które zdecydowanie ma spory potencjał na poprawę humoru. Do tego wszystkiego jest menel-Joel, a twórcy przepraszają graczy za to, co się tu wydarzyło.
Ellie i Allie w The Last of Us Part I na PC
I choć osobiście nieco nawet współczuję Naughty Dog, to przecież niezwykle cenione studio, które do tej pory nie miało praktycznie żadnego falstartu i cieszyło się świetną renomą wśród fanów, TLoU Part I nadal bawi i wciąż można się z gry pośmiać. Niedawno w wątku gry na Reddicie pojawił się screen przedstawiający kolejny kuriozalny bug, który rozgrzał społeczność wyśmiewającą ten dziwaczny “twór”.
“To miało być jedno dziecko, Marlene” – pisze jeden z fanów, który natknął się na zabawnego buga w grze. Na screenie widzimy jednak dwie dziewczynki – bliźniaczki Ellie albo, jak śmieją się internauci w komentarzach, Ellie i Allie. Przez jeden błąd Joel musi radzić sobie z dwiema dziewczynkami, co zasadniczo może okazać się znacznie cięższym zadaniem. No ale przynajmniej późniejszy wybór Joela mógłby być ułatwiony, a przynajmniej na to zwracają uwagę fani w komentarzach.
Nie wiemy, jak dalej potoczyły się losy “bliźniaczek”, ale zgaduję, że to tylko chwilowy problem, przez który gra wyrenderowała po prostu dwa modele dziewczynki i drugi zniknął, gdy tylko gracz wyszedł z pomieszczenia. Niemniej jest to pewnego rodzaju ciekawe pole do popisu dla twórców – może powinni dodać po prostu “tryb bliźniaczek”, który byłby po prostu najwyższym poziomem trudności? To idea, moim zdaniem, do rozważenia.