The Last of Us 2 Multiplayer zaoferuje mikropłatności, ale chyba nie ma się o co martwić
Naughty Dog niedawno zasugerowało, że multiplayer The Last of Us 2 będzie bardzo dużym projektem. Studio nadal prowadzi rekrutację pracowników, którzy rozwijaliby produkcję.
Nowe oferty pracy wskazują, że gra zaoferuje mikropłatności. Naughty Dog poszukuje Senior Monetization / Economy Designera, a więc osoby odpowiadającej między innymi za wprowadzanie mikropłatności do produkcji i dbanie o ekonomię. Studio chce jednak zachować zdrowe podejście do doświadczenia graczy, o czym bezpośrednio wspomniało w ofercie pracy.
Osoba na tym stanowisku będzie koncentrować się na inicjatywach związanych z grą, mających na celu zwiększenie przychodów i konwersji przy jednoczesnym zachowaniu systemu wartości ukierunkowanego na graczy. (…)
– czytamy w ofercie pracy
Fakt wprowadzenia mikropłatności do multiplayer The Last of Us 2 nie jest niczym niespodziewanym. Dodatkowe formy wydawania pieniędzy są obecne w prawie każdej większej produkcji sieciowej. Miło jednak widzieć, że Naughty Dog chce skupić się na tym, aby gracze czerpali frajdę z gry bez dodatkowych opłat. Oby faktycznie obyło się bez uciążliwych mikropłatności.
Nie znamy daty premiery ani nawet dokładnego tytułu wieloosobowej wersji TLoU2. Kolejne informacje na temat produkcji powinny pojawić się w ciągu paru miesięcy.