Super Mario 64 na Unreal Engine 4 od kuchni

Super Mario 64 na Unreal Engine 4 od kuchni
Filmiki z gier Newsy

Tak wygląda praca nad fanowską modyfikacją.

W 2015 w sieci pojawiło się wideo autorstwa użytkownika YouTube o pseudonimie aryoksini, który pokazał kilka wybranych map z Super Mario 64 odtworzonych za pomocą Unreal Engine 4. Teraz zdaje się, że aryoksini postanowił przenieść swój projekt na kolejny poziom.

Kilka dni temu aryoksini opublikował filmik, który pokazuje postęp w pracach nad Super Mario 64 w wersji na Unreal Engine 4. Gra zyskała sporo w kwestii wizualnej, lepsze cienie, bogatsze tekstury i dynamiczne oświetlenie.

Jednak wątpimy jakoby gra w takiej wersji zobaczyła światło dzienne. Nintendo mocno broni praw do swoich marek, więc zapewne tego rodzaju modyfikacja nie będzie dostępna publicznie, tym bardziej że Nintendo pracuje obecnie nad nową wersją gry z Mario w roli głównej przeznaczonej na Switch.

Zerknijcie jednak na wideo poniżej, bowiem można dzięki niemu zaczerpnąć nieco wiedzy na temat tworzenia gier.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie