Super Mario 64 na Unreal Engine 4 od kuchni

Tak wygląda praca nad fanowską modyfikacją.

W 2015 w sieci pojawiło się wideo autorstwa użytkownika YouTube o pseudonimie aryoksini, który pokazał kilka wybranych map z Super Mario 64 odtworzonych za pomocą Unreal Engine 4. Teraz zdaje się, że aryoksini postanowił przenieść swój projekt na kolejny poziom.

Kilka dni temu aryoksini opublikował filmik, który pokazuje postęp w pracach nad Super Mario 64 w wersji na Unreal Engine 4. Gra zyskała sporo w kwestii wizualnej, lepsze cienie, bogatsze tekstury i dynamiczne oświetlenie.

Jednak wątpimy jakoby gra w takiej wersji zobaczyła światło dzienne. Nintendo mocno broni praw do swoich marek, więc zapewne tego rodzaju modyfikacja nie będzie dostępna publicznie, tym bardziej że Nintendo pracuje obecnie nad nową wersją gry z Mario w roli głównej przeznaczonej na Switch.

Zerknijcie jednak na wideo poniżej, bowiem można dzięki niemu zaczerpnąć nieco wiedzy na temat tworzenia gier.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.