State of Decay 2 akcja strzelanie

Dagmara Kottke

Z wykształcenia dziennikarz, z zamiłowania jeszcze bardziej. Fanka słabej literatury i maskotek ze zniesmaczonym wyrazem twarzy.

0 komentarzy

State of Decay 3 powstaje na Unreal Engine 5?

Undead Labs może tworzyć State of Decay 3 na silniku Unreal Engine 5. Tak przynajmniej sugeruje ogłoszenie o pracę opublikowane przez studio.

O tym, że powstaje trzecia część survival horroru o zombiakach, wiemy od roku. W lipcu 2020 twórcy ogłosili prace nad grą, zaznaczając jednocześnie, że projekt znajduje się na bardzo wczesnym etapie. Z tego można wnioskować, że minie jeszcze kilka lat, zanim Undead Labs sfinalizuje prace. Tymczasem treść oferty pracy w zespole zdaje się zdradzać interesujący fakt na temat najnowszej odsłony.

W ogłoszeniu czytamy, że studio szuka utalentowanego sound designera, który podjąłby się wyzwania stworzenia dźwięku do State of Decay 3 i dostosowania go do środowiska gry. Pojawia się też wzmianka, że do obowiązków idealnego kandydata ma należeć współpraca z technicznym projektantem dźwięku w zakresie implementowania audio w oparciu o system skryptów Blueprint (UE 5).

Fani survival horroru szybko podchwycili temat i bardzo cieszą się z takiego obrotu sprawy. Gra może zachwycić oprawą wizualną. Niemniej wciąż należy pamiętać, że nie jest to oficjalna informacja, a jedynie wniosek wysnuty w oparciu o informację z ogłoszenia.

State of Decay to seria sandboksowych gier z gatunku survival horror, której początki sięgają 2013. Akcja cyklu rozgrywa się w postapokaliptycznej rzeczywistości, w której rządzą tłumy zombiaków. Gracz staje na czele nielicznej grupki ocalałych, którzy walczą o przetrwanie w ekstremalnych warunkach.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się