Gracze dopięli swego. DICE: zmianę wprowadzamy bezzwłocznie
Jesteście zadowoleni z takiej poprawki?
Na oficjalnej stronie Star Wars Battlefront II pojawił się list do graczy, wystosowany przez Johna Wasilczyka, producenta wykonawczego DICE.
Deweloper podkreśla, że doskonałe gry są efektem regularnych poprawek: W związku z tym wprowadzamy dziś znaczącą zmianę na podstawie tego, co mieliśmy okazję zobaczyć w okresie przedpremierowej wersji próbnej. Temat czasu i kredytów, jakie należy poświęcić na odblokowanie niektórych z bohaterów, w szczególności Luke’a Skywalkera i Dartha Vadera, wywołał gorącą dyskusję. Odblokowanie bohatera powinno być w naszej opinii wyczynem, który przyniesie graczom sporo satysfakcji. W określeniu wymaganych progów kierowaliśmy się danymi z bety, ale stało się jasnym, że wymagane jest więcej zmian.
W związku z tym, DICE obniża wymagania dla najlepszych bohaterów o 75%. Luke Skywalker i Darth Vader będą od tej pory dostępni za 15 000 kredytów; Imperator Palpatine, Chewbacca i Leia Organa – za 10 000 kredytów; a Iden – za 5000 kredytów. Na podstawie wniosków płynących z wersji próbnej progi te sprawią według dewelopera, że odblokowanie bohaterów będzie osiągnięciem, ale jednocześnie pozostanie w zasięgu wszystkich graczy.
– To istotna zmiana, którą wprowadzamy bezzwłocznie. Poprawka zostanie zaimplementowania jeszcze dziś wraz z aktualizacją gry – podkreśla John Wasilczyk. – Wiemy, że najbardziej zapaleni fani, w tym ci na subbredicie, dali wyraz swojej opinii i rozumiemy to. Zmieniamy ilości kredytów wymagane do odblokowania bohaterów i nieustannie pracujemy nad poprawą wrażeń z gry – dodaje.
Warto zaznaczyć, że nie tylko kwestia progów dostępności bohaterów wywołała ostatnio kontrowersje wokół Star Wars Battlefront II. Gracze są niezadowoleni również system skrzynek, co jasno pokazali w opiniach na Metacritic. Pierwsze recenzje gry wypadły jednak naprawdę pozytywnie.