Sprzedaż gier. W USA to Mortal Kombat X sprzedaje się lepiej niż GTA V

Sprzedaż gier. W USA to Mortal Kombat X sprzedaje się lepiej niż GTA V
3DS PC PS Vita PS3 PS4 Wii Wii U X360 XOne
[caption id="attachment_21383" align="aligncenter" width="1280"]Mortal Kombat X Mortal Kombat X[/caption] NPD właśnie podsumowało kwiecień w Stanach Zjednoczonych. Najlepiej sprzedającą się grą jest Mortal Kombat X.
W kwietniu Mortal Kombat X było grą, którą najchętniej wybierali klienci w USA. Produkcja ta została bardzo dobrze oceniona przez redakcje z całego świata, nie dziwi więc spory popyt na nią w sklepach. Drugie miejsce przypadło GTA V (wynik liczony poprzez sumę sprzedanych egzemplarzy ze wszystkich platform). To i tak świetny wynik, biorąc pod uwagę, że gra nie jest już najświeższa, chyba że weźmiemy pod uwagę wyłącznie wersję na PC. Trzecie miejsce na podium przypadło Battlefield Hardline. Jak widać spora akcja marketingowa zrobiła swoje. NPD podaje również dane dotyczące sprzedaży konsol. Nie powinniśmy być zaskoczeni, że spada zainteresowanie platform poprzedniej generacji. Jednak ciekawostką jest, że mocno wzrosła sprzedaż Xboksa One. Microsoft sprzedał aż o 63 procent więcej konsol w kwietniu tego roku, niż w analogicznym okresie poprzedniego. Dzięki temu w wojnie konsol to Xbox One wychodzi w USA zwycięsko, pozostawiając Sony na drugim miejscu. Sprzedaż gier w USA według NPD, miesiąc kwiecień:
  1. Mortal Kombat X (PS4, Xbox One)
  2. Grand Theft Auto V (PS4, Xbox One, PC, X360, PS3)
  3. Battlefield Hardline (Xbox One, PS4, X360, PS3, PC)
  4. MLB 15: The Show (PS4, PS3)
  5. Minecraft (X360, PS3, Xbox One, PS4)
  6. NBA 2K15 (Xbox One, PS4, X360, PS3, PC)
  7. Call of Duty: Advanced Warfare (Xbox One, PS4, X360, PS3, PC)
  8. Dark Souls 2: Scholar of the First Sin (PS4, Xbox One, X360, PS3)
  9. Super Smash Bros. (3DS, Wii U)
  10. Borderlands: The Handsome Collection (PS4, Xbox One)
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie