Spider-Man 2 graficzną rewolucją? „Najlepszy ray-tracing w konsolowej grze open world”

Specjaliści z Digital Foundry przeanalizowali Spider-Man 2 i doszli do wniosku, że jest to gigantyczny krok w przód ku graficznej rewolucji.
Pierwszy Spider-Man od Insomniac Games był grą ładną, a w momencie premiery na PS4 nawet bardzo ładną. Ulepszona edycja wprowadziła szereg usprawnień, dzięki którym część graczy musiała zbierać szczęki z podłogi. Czy jeszcze wyraźniejszy postęp jest widoczny w „dwójce”?
Spider-Man 2 został przeanalizowany przez Digital Foundry. Specjaliści uważają, że to wyraźny krok w przód i swego rodzaju graficzna rewolucja, ale nie na szeroką skalę. W kontekście gier z otwartym światem wydanych tylko na konsole jest to jednak bardzo duży postęp. Wystarczy tylko obejrzeć jeden z fragmentów od DF, który idealnie podsumowuje wyraźnie ulepszone funkcje RTX.
Moim zdaniem to najlepszy przykład ray tracingu w grze konsolowej z otwartym światem od 2023 roku. Nic innego nie jest nawet blisko.
– twierdzi Digital Foundry
To odważne słowa, ale zdają się mieć poparcie w rzeczywistości. Niektórzy internauci uważają nawet, że to „najlepszy przykład ray-tracingu w ogóle”, a nie tylko w grach open world na konsole. Cyberpunk 2077 mógłby się nie zgodzić, ale wiadomo, że wymaga on potężnego sprzętu. Tymczasem nowy „pajączek” działa na PS5.
Oczywiście w tym miejscu znajdziecie naszą recenzję gry. Jej ton nieco odbiega od powszechnego zachwytu.