Tak wyglądałby porządny remaster Skyrim. Gra na Unreal Engine 5 prezentuje się obłędnie
Unreal Engine 5 zapiera w istocie dech w piersiach. Jeden z fanów postanowił go wykorzystać, aby odtworzyć lokację ze Skyrim.
Bethesda – uczcie się!
Remaster Skyrim na jaki zasługujemy
Skyrim w tym roku obchodził 10 rocznicę swoje wydania. Dekada to w tej branży naprawdę sporo, ale piąta część serii The Elder Scrolls udowadnia, że da się stworzyć “wiecznie żywe” gry. No, może poza oprawą graficzną, która wyraźnie niedomaga.
Choć TES V na premierę oferował całkiem urokliwą grafikę (z pewnością jednak daleką od “rewolucji”), dziś warto na grę patrzeć z przymrużeniem oka. Jasne, mamy wiele różnych modów, ale to nie to samo, co porządny remaster, prawda?
Udowadnia to jeden z fanów, który odtworzył Rzeczną Puszczę w Unreal Engine 5! Genialny silnik niedawno pokazał, na co go stać za sprawą darmowego dema The Matrix Awakens. I TES V wygląda tu nie mniej imponująco.
Jest to środowisko, którego używam do pracy z fotogrametrią. Zawiera ono mieszankę moich własnych zasobów i materiałów, megaskanów i własnych materiałów substancjalnych.
Christian Gromm na ArtStation
Autor moda to Environment Artist w studiu Myrkur Games, który zna się na swojej pracy, co doskonale udowadnia stworzone przez niego demo. Wykorzystał on technologię fotogrametrii, Naninte oraz szereg własnych i gotowych już zasobów.
Choć z pewnością fajnie popatrzeć na taką wersję Skyrima, niestety nigdy w nią nie zagramy. Twórca wyjaśnia, że swoiste demo ma służyć mu za portfolio, więc nie zamierza się nim na razie dzielić.