Grasz w gry dla fabuły? Skull and Bones raczej nie będzie dla Ciebie
Jeśli chcecie grać w Skull and Bones dla fabuły, nie będziecie zadowoleni. Deweloper oficjalnie potwierdził, że gra nie zaprezentuje złożonej historii, bowiem Ubisoft woli polegać na kreatywności graczy.
Game Director jasno zaznacza, że piracka produkcja Ubisoftu nie jest grą skupiającą się na fabule. Choć poznamy w niej kilka ważnych postaci, a sam świat przedstawiony posiada swoją historię, nie ma tu mocnego wątku głównego. Ubi chce, aby piraci tworzeni przez graczy przeżywali swoje własne przygody.
Skull and Bones nie jest grą napędzaną narracją. Mamy elementy narracyjne – w grze spotkasz ważne postacie niezależne zwane Kingpins, które mają swoje własne historie, które poznasz w miarę jak będziesz budował z nimi relacje, podejmując się kontraktów. W grze jest pewna historia, na której opieramy cały świat, ale nie na tym się skupiamy. Chcemy, aby gracze tworzyli swoje własne historie i mogli wybrać typ pirata, którym chcą być.
– powiedział Game Director Ryan Barnard w rozmowie z True Achievements
Z jednej strony można się było spodziewać, że gra nie skupi się na fabule, a jednak i tak trochę szkoda, że historia jest z góry traktowana po macoszemu. Przedstawiony przez Ubi świat aż prosi się o umiejscowienie w nim ciekawych opowieści.
Niedawno ujawniono kolejne materiały z rozgrywki pirackiego tytułu Ubisoftu. Obejrzycie je w tym miejscu.
Skull and Bones ukaże się 8 listopada tego roku. Gra trafi na PC, PlayStation 5, Xbox Series X oraz S, Google Stadia i Amazon Luna.