Takie oświadczenie to rzadkość. Współtwórca Hellblade II wylicza błędy, które zrobił w pierwszej części
Pierwszy zwiastun Senua’s Saga: Hellblade II zwalił z nóg nie tylko graczy, ale i pracowników firmy Xbox. Gra zapowiada się świetnie i właśnie pojawiły się kolejne ciekawe wieści.
Combat Designer Hellblade II, Juan Fernanded, udzielił wywiadu, w którym opowiedział o grze. Deweloper twierdzi, że produkcja podniesie poprzeczkę względem poprzedniczki i zaoferuje jakość wyższą niż w przypadku gier produkowanych przez zespoły o podobnej wielkości. Gdzieś to już słyszałem.
Podnosimy poprzeczkę, aby zrobić więcej za mniej. Mamy więcej ludzi niż przy pierwszym Hellblade, ale jakość, jaką oferujemy, w porównaniu z zespołem, który za tym stoi, jest o niebo lepsza niż w podobnych grach.
– powiedział Juan Fernandez w rozmowie z Vandal
Fernandez powiedział też, co podobało mu się najmniej w pierwszym Hellblade i co chciałby zmienić w kontynuacji. Deweloper podziela opinie wielu graczy i twierdzi, że walka mogła zostać zaprojektowana lepiej.
To, z czego byłem najmniej zadowolony w pierwszym Hellblade, to brak różnorodności wrogów, walka na dystans była stłumiona, a także balansowanie, sposób, w jaki dostrojono systemy trudności – wrogowie mieli za dużo życia, mieli za dużo wytrzymałości, przez co często stawali się męczący. Mieliśmy wiele różnych ataków i kombosów, ale wrogowie nie zachęcali do korzystania z jednego lub drugiego, ludzie znajdowali dwa lub trzy ruchy, które im się podobały, i ciągle je powtarzali.
Miejmy nadzieję, że Senua’s Saga: Hellblade II spełni oczekiwania graczy i faktycznie poprawi błędy poprzedniej gry. Niestety na razie nie ujawniono daty premiery.