Robinson: The Journey na PlayStation VR – twórcy prezentują tytuł i opowiadają o inspiracjach
Grywalne demo zobaczymy na Gamescom 2016.
Crytek udostępnił pierwszy dziennik deweloperów przygodowej gry Sci-Fi Robinson: The Journey. Twórcy tego tytułu, zapowiedzianego na PlayStation VR, spotkali się w Muzeum Historii Naturalnej Senckenberg we Frankfurcie i dyskutowali na temat VR, inspiracji, z których czerpie gra oraz oczywiście dinozaurów. Robinson został zbudowany od podstaw dla VR, a możliwości, które oferuje to medium, były kluczowe w wyborze drogi rozwoju tego interesującego tytułu. Wideo z nowymi ujęciami z gry wrzucamy na końcu tego newsa.
Crytek ze swoimi dwoma tytułami VR, Robinson: The Journey i The Climb (tytuł na Oculus Rift ze wsparciem kontrolera ruchu Oculus Touch), będzie obecny na tegorocznym Gamescomie w dniach 18-21 sierpnia tego roku. Stoisko Cryteka znajdziemy w Hali 6 C40 w Cologne Exhibition Center. Grywalne dema obu tytułów będą również dostępne na stoisku B51 w części Family & Friends w hali nr 10.
Robinson: The Journey – tak rozpoczyna się wielka przygoda w VR
Studio Crytek przygotowało już wcześniej – z okazji E3 2016 – trailer przedstawiający swoją produkcję. Film zawiera kilka scen z perspektywy gracza, od których zaczynają się wydarzenia w Robinson: The Journey. Główny bohater trafia na tajemniczą planetę pozasłoneczną po awaryjnym lądowaniu statku kosmicznego.
W momencie, w którym otwierają się drzwi rozbitego statku, oczom graczy ukazuje się urzekający, nowy świat – na niebie widać deszcz meteorytów, po planecie spacerują dinozaury, a nieodkryty dotychczas krajobraz rozciąga się tak daleko, jak sięga wzrok. Rozpoczyna się przygoda. Kiedy ją przeżyjemy? Jeszcze w tym roku, wyłącznie na PlayStation 4.