Rise of the Tomb Raider bez cut-scenek w rozdzielczości Full HD?
[caption id="attachment_32847" align="aligncenter" width="1000"]
Rise of the Tomb Raider[/caption]
Chodzą słuchy, że Rise of the Tomb Raider zostanie kolejną ofiarą Masowego Obcinacza Rozdzielczości Na Xboksach.

Xbox One nie ma ostatnio szczęścia do świeżych, oczekiwanych przez wielu tytułów. Podczas gry konkurencyjne PlayStation 4 radzi sobie z utrzymywaniem trzydziestu klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p, tak konsola Microsoftu, żeby jej dorównać, musi wyświetlać obraz w zaledwie 900p. Najpierw Need for Speed, potem Just Cause 3, przyszła i pora na pannę Croft... przynajmniej według serwisu Gamersyde.
Po pierwsze – obniżona rozdzielczość dotyczyć ma jedynie generowanych na silniku gry cut-scenek, a nie samego gameplayu; ten dalej ma być w Full HD. Po drugie – informacja ta nie jest oficjalnie potwierdzona i równie dobrze może okazać się nieprawdziwa. A nawet jeśli, to czy naprawdę użytkownikom xboksów przeszkadza poświęcenie rozdzielczości dla płynniejszej rozgrywki? Chyba nikt nie siedzi z nosem tuż przed ekranem monitora, czy telewizora, żeby dostrzec taką różnicę, prawda?
Jak na konsolach Xbox One i Xbox 360 prezentować się będzie Rise of the Tomb Raider, dowiemy się już 13 listopada bieżącego roku.