Resident Evil 7 – edycja kolekcjonerska bez gry, ale za to dostaniemy… obcięty palec i model rezydencji
Kolekcjonerka dla prawdziwych fanów serii.
We włoskim oddziale Gamestop pojawiło się specjalne wydanie Resident Evil 7, które o dziwo nie zawiera gry (tę trzeba dokupić osobno) i oferuje w zasadzie masę dodatków w klimacie nadchodzącej produkcji.
Za blisko 100 euro otrzymamy artbok przygotowany z okazji dwudziestolecia serii Resident Evil, pięć limitowanych litografii, trzy alternatywne okładki dla gry, ekskluzywne DLC (zadziała z wersjami tytułu na PC, PS4, Xbox One), pamięć USB 16 GB w kształcie obciętego i zakrwawionego palca oraz model rezydencji, w której rozgrywa się akcja Resident Evil 7, o wymiarach 25 x 23,7 x 17,1 cm.
Całość wygląda naprawdę świetnie, lecz cena trochę zabija zapał na takie zabawki…
Resident Evil 7 – oto przeciwnik, którego tak łatwo nie powstrzymasz
Deweloperzy bardzo skromnie dzielą się z graczami nowymi wieściami o Resident Evil 7. Tym razem otrzymaliśmy klimatyczny filmik przedstawiający jedną z mieszkanek ogromnej rezydencji, którą mamy nieszczęście zwiedzać. To staruszka, nazywana w grze ciotką Rhody.
Na drugą nóżkę mamy teaser naprawdę potężnego przeciwnika, przypominającego wyglądem znanego fanom serii Tyranta. Jak widać, nie będzie to mięczak, którego posadzimy na ziemi dwiema kulkami.
Zapraszamy do oglądania i czekamy z niecierpliwością na premierę Resident Evil 7, która nastąpi 24 stycznia na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Resident Evil 7 – zagadki, przedmioty i eksploracja. Tego nie zabraknie!
Capcom obiecuje, że Resident Evil 7 będzie czerpał garściami z klimatu starszych odsłon serii. Deweloperzy pokazali dwa nowe teasery, które potwierdzają, że w grze obecna będzie możliwość badania przedmiotów. Prawdopodobnie dzięki takim właśnie zabiegom odkryjemy np. do czego dana rzecz może się przydać lub z czym ją połączyć. Siódma część serii to również zagadki, które raczej nie będą zbyt skomplikowane (sądząc po poprzednich odsłonach), spełniając zadanie wypełniaczy pomiędzy eksploracją oraz walką. Jak możemy zobaczyć na drugim filmiku, pewnie chodzi w tym przypadku o dopasowanie odpowiedniego cienia do kształtu z obrazu.