Rainbow Six Siege – banowanie i odrzut broni na celowniku Ubisoftu
Deweloperzy odpowiedzialni za Rainbow Six Siege zdradzają, jakie poprawki do gry będą testowane na serwerze testowym.
Podczas kolejnej sesji serwera testowego sprawdzony zostanie szereg systemów i zmian. To część naszego obowiązującego planu, w myśl którego chcemy testować funkcjonalności przed wprowadzeniem ich do pełnej wersji gry. Dlatego też wszelkie funkcjonalności na serwerze testowym nie mają dat publikacji i mogą ulec zmianom. Więcej informacji o każdej ze zmian przekażemy przed jej wprowadzeniem – przekazuje Ubisoft.
W tej fazie serwera testowego skupiono się na funkcji “Wybieraj i banuj” oraz uwagach dotyczących zmian w systemie odrzutu.
WYBIERAJ I BANUJ
„Wybieraj i banuj” to zestaw opcji gry dostępnych w chwili, gdy gracz tworzy swoją własną grę użytkownika. Aby zagrać z nowym systemem „Wybieraj i banuj”, musisz najpierw stworzyć własną rozgrywkę. Następnie w opcjach gry użytkownika przejdź do ustawień meczu. Tutaj można włączyć lub wyłączyć funkcję banowania. Musisz również wybrać czas trwania każdej z faz banowania. Jeśli chcesz odtworzyć ustawienia Pro League, włącz również szósty wybór i ustal czas trwania tej fazy. Na koniec zmień rotację rund na „Wygraj/Graj”. Prosimy wysyłać uwagi w tym miejscu.
PRZESUNIĘCIE CELOWNIKA BRONI
Eksperymentujemy z poprawką przesunięcia celownika, przetestowaną w poprzedniej sesji serwera testowego. Wprowadziliśmy szereg niewielkich poprawek i kierujemy rozwiązanie do ponownych testów. Czekamy na wasze uwagi dotyczące tej wersji poprawki przesunięcia celownika broni i prosimy, aby składać je w tym miejscu.
KONTROWANIE ROZBRAJACZA
Chcieliśmy poprawić efekty wizualne i dźwiękowe podczas wyłączania rozbrajacza. To zmiana w animacji, odległość i warunki interakcji pozostają niezmienione.
STRZELANIE PODCZAS UPADANIA
Zmieniamy zachowanie postaci w chwili zmiany pozycji z wyprostowanej lub kucznej do pozycji leżącej. Jeśli podczas wykonywania tej czynności patrzysz przez instrumenty celownicze, przełączysz się na strzelanie z biodra. Uważaliśmy, że dotychczasowe rozwiązanie jest zbyt silne i frustrujące dla przeciwników.
ZARZĄDZANIE NARZĘDZIEM OBSERWACYJNYM
W związku z pojawieniem się dodatkowych narzędzi obserwacyjnych, musieliśmy zmienić sposoby interakcji graczy z tymi narzędziami. Nowy system będzie miał bardziej przejrzysty interfejs, a graczom będzie wygodniej z niego korzystać.
BULLETPROOF CAMERA
Niektórzy z naszych operatorów otrzymają w charakterze gadżetu przyklejaną, kuloodporną kamerę.
PRĘDKOŚĆ OPERATORÓW
W ciągu ostatnich dwóch lat zwróciliśmy uwagę na to, że brakuje równowagi pomiędzy opancerzeniem i prędkością: bardziej opłaca się grać szybszymi operatorami. W związku z tym wprowadzamy następujące zmiany:
- Zmniejszenie prędkości operatorów o prędkości 3
- Zwiększenie prędkości operatorów o prędkości 1
- Niewielkie zwiększenie prędkości poruszania się z wyciągniętą bronią boczną (z wyłączeniem broni automatycznych)
- Brak kary do prędkości poruszania się dla operatorów z tarczami w chwili, gdy trzymają swoje tarcze na plecach
WZMOCNIENIE ECHO
Rozważamy podarowanie Echo drugiego drona Yokai i zmianę prędkości odnawiania jego gadżetu. Naszym celem jest zachęcenie Echo do częstszego podejmowania ryzyka podczas rundy.
Źródło: Ubisoft, opracowanie własne