Quake 1 na Unreal Engine 4 prezentuje się rewelacyjnie
Projekt wygląda bardzo ciekawie, lecz czy kiedykolwiek zostanie wydany?
Firma UE4 Architecture zajmująca się projektowaniem wirtualnych wnętrz ma w swoich szeregach również zagorzałych fanów kultowego Quake‘a, o czym może świadczyć próba przeniesienia niezapomnianego tytułu na technologię Unreal Engine 4. – Pracujemy nad tym projektem jedynie w wolnym czasie, tylko dla zabawy i bez intencji handlowych – wyjaśniono w opisie teasera, który przedstawia klasyczną mapę E1M1 z pierwszej części Quake.
Jak zatem widzicie, nie ma raczej szans, byśmy zagrali choćby w przedstawioną poniżej mapę, choć kto wie, jak potoczą się losy tego projektu. Szkoda, że nikt nie weźmie się za oficjalne przygotowanie takiego powrotu Quake‘a na rynek. Gra napędzana przez Unreal Engine 4 mogłaby wyglądać bajecznie.
Czym właściwie jest Quake Champions?
Bethesda opublikowała kilka dni temu kolejny materiał dotyczący produkcji, w którym dyrektor studia id Software, Tim Willits, opowiada o tym, w jaki sposób Quake Champions oddaje ducha poprzednich części, a jednocześnie przenosi kultową strzelankę do współczesności, poprzez dodanie tytułowych czempionów. Posłuchamy również o ujawnionych dotychczas czterech postaciach. Rangera oraz Visora możecie kojarzyć, lecz na pewno nie znacie nowych twarzy w uniwersumQuake oraz ich umiejętności. Mowa o szybkiej i zwinnej Nyx oraz kolosie Scalebearer. Willits przyznaje przy okazji, że jego ulubioną postacią z Quake Champions jest wspomniana Nyx, pozwalająca przeprowadzić szybki atak z ukrycia i równie niezauważalnie usunąć się w cień.
A Wam która z ujawnionych postaci najbardziej przypadła do gustu?