Zaskakująca funkcja na obudowie Project Scorpio. Czy ostatecznie konsola będzie ją posiadać?

Ciekawe, czy sprzedażowa wersja sprzętu będzie wyglądała podobnie…

Mogliśmy już spojrzeć na zdjęcia prezentujące Project Scorpio, lecz teraz przyszła pora na coś lepszego – krótką prezentację wideo, którą wrzucił na Twittera Jez Corden z serwisu Windows Central.

To deweloperska wersja nowej konsoli od Microsoftu i nie wiadomo, czy na sklepowych półkach pojawi się coś podobnego. Na obudowie sprzętu znajduje się naprawdę ciekawy element,  wyświetlacz OLED prezentujący liczbę klatek na sekundę podczas rozgrywki. Ekranik pokazuje też prędkości odczytu i zapisu.

Ciekawe, czy taki bajer będzie dostępny jedynie dla deweloperów, czy też Microsoft zdecyduje się zostawić wyświetlacz z fps-ami w ostatecznej wersji Project Scorpio. Chcielibyście mieć taki podgląd na płynność w czasie rzeczywistym?

 

Jak będą wyglądały gry na najmocniejszej konsoli na rynku? Porównanie grafiki

Choć Project Scorpio nie jest już taką tajemnicą jak jeszcze kilka miesięcy temu i poznaliśmy nawet specyfikację techniczną maszyny (przypominamy poniżej), wciąż nie mieliśmy okazji zobaczyć, jak prezentują się gry odpalone na tym potworze i czy w znacznym stopniu różnią się od tego, co oglądamy obecnie na Xbox One.

Oficjalna prezentacja konsoli została zaplanowana na 11 czerwca i zapewne nasycimy się wówczas do syta gameplay’ami i innymi materiałami o Project Scorpio, a póki co możemy spojrzeć na poniższe screeny, które opublikował serwis Windows Central.

Portal zaprezentował różnice w grafice, jakich możemy spodziewać się pomiędzy Xbox One a Project Scorpio. Jak nietrudno się domyślić, są one widoczne już na pierwszy rzut oka!

Czekamy jednak na więcej i przede wszystkim różnice uchwycone w ruchu…

Project Scorpio – oficjalna prezentacja 11 czerwca

W związku ze zbliżającymi się targami E3 2017, Microsoft zdecydował, że będzie to najlepszy moment na podzielenie się informacji o najnowszym urządzeniu z rodziny Xbox – znanym jako Project Scorpio. W ostatnich dniach opublikowane zostały szczegóły dotyczące technologii wspierającej najpotężniejszą konsolę do gier w historii, jak również pierwsze doświadczenia twórców gier z nową platformą Xbox. Kolejne informacje o Project Scorpio będą pojawiać się bliżej targów E3 2017, jednak już teraz Microsoft zaprasza do obejrzenia na żywo konferencji prasowej Xbox, zaplanowanej na 11 czerwca 217, o godz. 23:00 czasu polskiego. W międzyczasie, przygotowaliśmy tłumaczenie artykułu Phila Spencera, opublikowanego dzisiaj w serwisie Xbox Wire.

– Dewizą marki Xbox jest stawianie graczy w centrum wszystkiego, co robimy i oferowanie zarówno użytkownikom, jak i twórcom, najlepszej platformy do gier. Wiemy, że jedno nie istnieje bez drugiego, dlatego zainwestowaliśmy ogrom wysiłku w nowe narzędzia programistyczne, programy wydawnicze, sprzęt i usługi dla deweloperów i graczy. Opracowując Project Scorpio stworzyliśmy konsolę, która ma być uniwersalnym miejscem dla programistów, aby realizować swoje wizje i najlepszym miejscem do gry – twierdzi Phil Spencer.

Czy faktycznie tak będzie, przekonamy się już za niecałe dwa miesiące.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.