Project Scorpio – konsola bez problemu uciągnie grafikę Ultra z pecetowej Forza 6 Apex

Project Scorpio – konsola bez problemu uciągnie grafikę Ultra z pecetowej Forza 6 Apex
Newsy Polecamy! XOne

Jeszcze raz wracamy do ostatniego pokazu Project Scorpio, który został zorganizowany przez ekipę Digital Foundry. Zespół Turn 10 mocno chwalił wówczas możliwości nadchodzącej konsoli, przyznając na łamach brytyjskiego Eurogamera, że sprzęt radzi sobie bez problemu nawet z ustawieniami graficznymi Ultra, które mamy w Forza 6 Apex na PC!

To naprawdę niesamowite, lecz przenieśliśmy ustawienia Ultra oraz wszystko, co ma związek z GPU, na maksa i sprzęt wykorzystywał swoją moc w 88 procentach – zaznacza Chris Tector, odpowiedzialny za graficzną technologię w studiu Turn 10.

Deweloper podkreśla, że każdy samochód na trasie posiadał najwyższy poziom LoD (level of details/poziom szczegółów), a nie jedynie pojazd, którym kieruje gracz. Przy tym wszystkim Project Scorpio dysponował jeszcze zapasem mocy. Chris Tector przyznaje, że dzięki temu nie trzeba się martwić ograniczeniami technicznymi, płynnością czy rozdzielczością. Zamiast tego deweloperzy będą mogli skupić się na jak najlepszym wizualnym aspekcie gier.

Takie wypowiedzi wróżą bardzo dobrze nadchodzącej konsoli, lecz trzeba oczywiście poczekać na więcej konkretów oraz oczywiście zobaczyć pierwsze produkcje w akcji. Oby do E3.

Tak prezentuje się Forza 6 Apex w ustawieniach Ultra na PC:

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie