Project Scorpio – konsola bez problemu uciągnie grafikę Ultra z pecetowej Forza 6 Apex

Deweloperzy z Turn 10 zachwyceni mocą Project Scorpio.

Jeszcze raz wracamy do ostatniego pokazu Project Scorpio, który został zorganizowany przez ekipę Digital Foundry. Zespół Turn 10 mocno chwalił wówczas możliwości nadchodzącej konsoli, przyznając na łamach brytyjskiego Eurogamera, że sprzęt radzi sobie bez problemu nawet z ustawieniami graficznymi Ultra, które mamy w Forza 6 Apex na PC!

To naprawdę niesamowite, lecz przenieśliśmy ustawienia Ultra oraz wszystko, co ma związek z GPU, na maksa i sprzęt wykorzystywał swoją moc w 88 procentach – zaznacza Chris Tector, odpowiedzialny za graficzną technologię w studiu Turn 10.

Deweloper podkreśla, że każdy samochód na trasie posiadał najwyższy poziom LoD (level of details/poziom szczegółów), a nie jedynie pojazd, którym kieruje gracz. Przy tym wszystkim Project Scorpio dysponował jeszcze zapasem mocy. Chris Tector przyznaje, że dzięki temu nie trzeba się martwić ograniczeniami technicznymi, płynnością czy rozdzielczością. Zamiast tego deweloperzy będą mogli skupić się na jak najlepszym wizualnym aspekcie gier.

Takie wypowiedzi wróżą bardzo dobrze nadchodzącej konsoli, lecz trzeba oczywiście poczekać na więcej konkretów oraz oczywiście zobaczyć pierwsze produkcje w akcji. Oby do E3.

Tak prezentuje się Forza 6 Apex w ustawieniach Ultra na PC:

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.