Premiery gier maj 2024. 10 genialnych nowości, które zamienią życie graczy w raj

premiery-gier-maj-2024
Premiery gier Premiery miesiąca

System Shock

Platformy: PS5, PS4, XSX, XONE
Data premiery: 21 maja 2024
Producent: Nightdive Studios
Wydawca: Prime Matter

Twórcy odświeżonego System Shock zebrali już zasłużone laury za swoją wersję PC i dość niespodziewanie szybko uwinęli się z nowymi portami. Dosłownie za chwilę gracze PlayStation i Xbox będą mogli sprawdzić legendarny tytuł odrestaurowany na nowym silniku gry. Jednakże strzelanka RPG została gruntownie zmieniona także na pozostałych płaszczyznach, co zauważymy w interfejsie i systemie sterowania, które dostosowano do współczesnych standardów.


World of Goo 2

Platformy: PC, SWITCH
Data premiery: 23 maja 2024
Producent: 2D Boy
Wydawca: Tomorrow Corporation

Premiery gier na maj 2024 będą miały mocne wejście w gry logiczne. Otóż “gluty” wracają na salony po ponad 15 latach przerwy. Co przyniesie druga część i czy nie straci swojego pierwotnego uroku? Nie powinniśmy spodziewać się niczego innego jak starej dobrej zabawy z budowaniem konstrukcji z żywych kulek i wyzwań wynikających z działania praw fizyki (wiatr i grawitacja będą utrudniać utrzymanie w jednym kawałku naszych kreatywnych budowli). Nie zmieni się również kreskówkowa oprawa graficzna, która była wielką zaletą pierwszego World of Goo.


F1 24

Platformy: PC, PS5, PS4, XSX, XONE
Data premiery: 31 maja 2024
Producent: Codemasters
Wydawca: Electronic Arts Inc.

Mistrzowie kodu raz jeszcze zaproszą nas do bolidów, abyśmy wykręcali rekordy przejazdów na popularnych torach wyścigowych, gdzie od kilkudziesięciu lat organizowane są Mistrzostwa Formuły 1. Może nie zdajecie sobie sprawy z tego, że będzie to już 15 odsłona serii i tym samym ma być najbardziej dopieszczoną grą. W oprawie graficznej nie uświadczymy zbyt wielkich zmian, ale kilka nowości w rozgrywce już tak. Po raz pierwszy w trybie kariery wcielimy w jednego z 20 kierowców, którzy w rzeczywistości rywalizują w aktualnym sezonie F1. Ponadto twórcy wypośrodkowali styl jazdy między symulacją a arcade, aby znaleźć odpowiedni poziom trudności kontroli maszyn. Ten cel osiągnięto dzięki nowemu systemowi Dynamic Handling (poprawia realizm reakcji kół i hamulców w czasie jazdy).

Grzegorz Rosa
O autorze

Grzegorz Rosa

Redaktor
Ekspert w dziedzinie "kombinatoryki" w grach i zarazem człowiek, który wybrał drogę antagonisty. Nie boi się pisać treści niewygodnych dla innych. Specjalizuje się w publicystyce wszelakiej, krytykowaniu słabych gier, filmów, a nawet ludzi. Jako jedyny na świecie grał już w Wiedźmina 4...
Udostępnij: