Premiera Red Dead Redemption 2. Oto na czym naprawdę skupiają się twórcy
Najpierw rozgrywka, a potem zarabianie pieniędzy.
Czy Red Dead Redemption 2 będzie zarabiało w modelu “gry-usługi”? Obecnie wielu graczy zapewne zastanawia się, w jaki sposób Take-Two i Rockstar będą chcieli zarobić na tej produkcji. Okazuje się, że podejście wydawcy i twórców jest dla graczy bardzo korzystne.
– Nie interesuje nas gra jako usługa, gra single-player, multiplayer ani podzielona na epizody. Chcemy urzec graczy i zaangażować ich w najlepszy produkt służący rozrywce. Jeśli to osiągniemy, możemy dać konsumentom więcej treści, z czym wiąże się przychód i zysk. Nie zastanawialiśmy się jeszcze nad metodą monetyzacji Red Dead Online, ponieważ to nie jest nasze najważniejsze zmartwienie – podkreśla Strauss Zelnick, dyrektor generalny w Take-Two.
To bardzo dobra wiadomość dla graczy, którzy czekają na Red Dead Redemption 2. Z drugiej strony interesujące jest, w jaki sposób twórcy będą chcieli zarabiać na RDR2 po jej premierze. Zapewne rozbudowywany będzie tryb online i wątpliwe jest, żeby zrezygnowano z mikrotransakcji, które napędzają chociażby GTA V. Dodać trzeba, że bardzo mocno napędzają.
Premiera Red Dead Redemption 2 będzie miała miejsce 26 października 2018 roku na PlayStation 4 oraz Xbox One.